دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بهرام افشاری به «پایتخت ۷» پیوست/ دردسرهای بهتاش فریبا تمامی ندارد

بهرام افشاری به «پایتخت ۷» پیوست  دردسرهای بهتاش فریبا تمامی ندارد
بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا در مجموعه «پایتخت»، در فصل هفتم این مجموعه هم حضور خواهد داشت.
کد خبر : 921486

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته صفحه رسمی سریال پایتخت در فضای مجازی عکسی را منتشر کرد که در آن بهرام افشاری در کنار محسن تنابنده، احمد مهرانفر و هومن حاج عبداللهی بازیگران این مجموعه تلویزیونی دیده می‌شد و عنوان کوتاه «بدون شرح» داشت.

با توجه به این که پیش از این اعلام شده بودکه بهرام افشاری به دلیل درگیر بودن در پروژه‌های سینمایی و تئاتری قادر به همراهی گروه تولید این مجموعه در فصل جدید نیست. انتشار این عکس شائبه حضور این بازیگر را در فصل هفتم پایتخت تقویت کرد.

اما امروز هومن حاج عبداللهی بازیگر نقش رحمت در مجموعه «پایتخت» در حساب توییتر خود در واکنش به انتشار این عکس نوشت: «جای شما خالی، عصری داشتیم چایی میخوردیم و گپ می‌زدیم. شوخی شوخی یه عکس هم گرفتن ولی عمرا فکر میکردیم بیاد بیرون و تکمیلی ماجرا اینکه بهرام جون هم شکرخدا هماهنگ شد و به ما اضافه شد»

به این ترتیب بازیگر نقش «بهتاش فریبا» (خواهرزاده نقی معمولی و پسر بزرگ فهیمه و بهبود) در هفتمین فصل از سریال پایتخت نیز حضور خواهد داشت. افشاری در دو قسمت از فصل دوم این مجموعه نیز در نقش برادر بهبود حضور داشت.

لازم به یادآوری است، پس از مدت‌ها رایزنی قرار است این فصل از سریال «پایتخت» با طراحی محسن تنابنده و کارگردانی سیروس مقدم تولید شده و احتمالاً نوروز امسال همزمان با ماه رمضان سال ۱۴۰۴ روی آنتن شبکه یک برود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته