دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

بلندی: جذب استاد در دانشگاه علمی کاربردی منوط به تجربه عملی ۲ ساله است

بلندی: جذب استاد در دانشگاه علمی کاربردی منوط به تجربه عملی ۲ ساله است
رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: تمام شرکت کنندگان در فراخوان کشوری جذب استاد در دانشگاه علمی کاربردی بررسی و تعدادی از آنها با توجه به سوابق عملی حداقل ۲ سال انتخاب می‌شوند که این بخش برای ما بسیار مهم است.
کد خبر : 924333

حسین بلندی رئیس دانشگاه علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره فرایند جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی اظهار کرد: جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می‌شود که هم اکنون تعداد آنها ۴۵ هزار نفر است.

وی با بیان اینکه در صورت استفاده از ظرفیت مدرسان با توجه به رشته‌های اجرایی و تعداد استادان موجود در استان‌ها نیاز سنجی انجام می‌دهیم تا متوجه شویم که آیا می‌توانیم استادی جذب کنیم یا خیر؛ تاکید کرد: در این زمینه فراخوان کشوری اعلام می‌کنیم که در دور جدید حداقل باید ۲ سال سابقه و تجربه عملی در این موضوع داشته باشند تا تقاضای آنها بررسی شود.

بلندی تصریح کرد: تمام شرکت کنندگان در فراخوان کشوری جذب استاد در دانشگاه علمی کاربردی بررسی و تعدادی از آنها با توجه به سوابق عملی انتخاب می‌شوند که این بخش برای ما بسیار مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته