دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1403 - 09:17

سلطانی: برای بیرانوند پول در اولویت نبود می ماند و پرافتخارترین هم می شد/ عدم تمدید بازیکنان اشتباه درویش بود

سلطانی: برای بیرانوند پول در اولویت نبود می ماند و پرافتخارترین هم می شد  عدم تمدید بازیکنان اشتباه درویش بود
دروازه‌بان سابق پرسپولیس گفت: تراکتور نمی‌تواند در کورس قهرمانی دوام بیاورد و بازیکنانی که از پرسپولیس به این تیم پیوستند، در انتهای فصل قهرمان نمی‌شوند.
کد خبر : 924326

بهروز سلطانی در گفتو‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه علیرضا بیرانوند علیه رضا درویش مدیرعامل باشگاه صحبت کرده و گفته او را با اشاره به اینکه قرار است اخراجش کنند در شرایطی قرار داده تا الحاقیه به قراردادش اضافه شود، اظهار کرد: بیرانوند اگر علیه درویش صحبت کرده و گفته او مدیرعاملی است که دلسوز باشگاه نبوده، به اینکه قراردادش را افزایش داده و با ترفند توانسته پول بیشتری بگیرد و در نهایت جدا شد هم اشاره کرده است؛ بنابراین او نمی‌تواند این موضوع را انکار کند که برای درآمد بیشتر به تراکتور رفته است.

بیرانوند با وکیل خود به دیدار درویش رفته 

وی ادامه داد: از طرفی این موضوع یک واقعیت است که پرسپولیس از فقدان مدیری فوتبالی رنج می‌برد و امثال درویش با وجود اینکه خیلی هم تیم را دوست دارند، اما اشتباهاتی می‌کنند که تیم لطمه می‌خورد. تیمی بزرگ‌تر از پرسپولیس در ایران نیست و نباید چند بازیکن اصلی تیم به خاطر شرایط مالی بهتر جدا شوند، مگر اینکه جایگزین‌های خوبی به جای آنها جذب شوند. بیرانوند با وکیل خود به دیدار درویش رفته و مدیرعامل پرسپولیس اشتباه کرده از وکیل مشورت نگرفته و بلافاصله اجازه داده تا قرارداد بیرانوند الحاقیه داشته باشد. بازیکنی که گفته وقتی در نفت تهران هم بازی می‌کرده ملی‌پوش بوده است. در حالی که او با حضور در پرسپولیس دروازه‌بان اول تیم ملی شد و قبل از آن نیمکت نشین بود.

تراکتور نمی‌تواند در کورس قهرمانی دوام بیاورد

دروازه‌بان سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: بیرانوند چالش جدیدی انتخاب کرده و می‌خواهد با پیراهن تراکتور قهرمان لیگ برتر شود. ولی او نمی‌داند برای ثبت قهرمانی باید در همه زمینه‌ها تیم کاملی داشت. به نظر من تیم تراکتور نمی‌تواند در کورس قهرمانی دوام بیاورد و بازیکنانی که از پرسپولیس به این تیم پیوستند، در انتهای فصل قهرمان نمی‌شوند. البته پرسپولیس باید تمرکز خود را صرف نفراتی کند که بتوانند تیم را مدعی اول قهرمانی نگه دارند. سال سختی را در مقابل پرسپولیس می‌بینم و تا دیر نشده باید تیم را با بازیکنان آماده‌ای پر کنند که چیزی کمتر از رقبا نداشته باشد. درویش دیر متوجه شده که مهره‌های خوبی از تیم جدا شده‌اند و باید جایگزین‌های خوبی جذب کند. با این حال می‌تواند از اعتبار تیم خرج کند و با آوردن نفراتی آماده، شرایط تیم را در کورس حفظ کند.

پیشکسوتان دخالتی در کار تیم نمی‌کنند

وی در مورد اینکه بیرانوند معتقد است پرسپولیس را از بیرون باشگاه می‌چینند و برخی پیشکسوتان نقش مهمی در سرنوشت تیم دارند، گفت: بیرانوند حرف‌های غلط و اشتباهی زده، خدا شاهد است که هیچ یک از قدیمی‌های پرسپولیس که در تمرین پیشکسوتان حضور دارند از علی پروین گرفته تا دیگر نفرات کوچک‌ترین دخالتی در کار تیم نمی‌کنند. پروین گفته ما هیچ دخالتی در تیم نمی‌کنیم و بیرانوند اگر پول برای او در اولویت نبود، می‌ماند و پرافتخارترین می‌شد. مگر در تمام سال‌هایی که بازی کرده کسی جلوی او را گرفته بود. این حرف‌ها فرار رو به جلوست. سه‌شنبه‌ها در تمرین دور هم جمع می‌شویم ولی علی پروین می‌گوید بچه‌ها به هیچ وجه دخالت نکنید. پارسال که بیرانوند قراردادش را فسخ کرد و می‌خواست به استقلال برود هم پیشکسوتان گفته بودند. این حرف‌ها واقعی نیست، بیرانوند می‌خواهند ذهن هواداران را به سمت دیگری ببرد.

درویش اشتباه کرد قرارداد بازیکنان را تمدید نکرد

سلطانی درباره اینکه بیرانوند گفته با خبرنگاران هماهنگ کرده تا درباره تمدید قرارداد بپرسند، اما توجهی نشده است، تصریح کرد: بازیکنانی مثل بیرانوند حق‌شان است که در پرسپولیس بمانند، چون ملی‌پوش هستند و کیفیت خوبی دارند. در دنیا رسم است که قرارداد بازیکنان خوب را قبل از اتمام فصل تمدید می‌کنند و نباید کار به جایی برسد که دروازه‌بان تیم ملی از برخی خبرنگاران بخواهد در مورد تمدید قرارداد سوال کنند. اینکه تیم قهرمان می‌شود و آنها پرسپولیس را ترک نمی‌کنند اشتباه مدیریتی تیم بود و ثابت شد به دیگر پیشنهادات توجه می‌کنند. حق با تمام بازیکنان با کیفیتی است که باید قرارداد آنها تمدید می‌شد و درویش اشتباه کرد قراردادشان را تمدید نکرد تا به تیم دیگری بروند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته