دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خبیری: ایرادهای ورزشگاه خیبر برطرف شد/ دنبال بمب ترکاندن نیستیم+فیلم

کد خبر : 924145
06 مرداد 1403 - 09:36
عضو هیئت مدیره باشگاه خیبر گفت: تنها خرید بازیکن اسم و رسم دار ملاک موفقیت نیست، دنبال بمب ترکاندن نیستیم و می‌خواهیم از لحاظ فنی رشد کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین خبیری در نهمین نشست آماده سازی ورزشگاه‌ها برای بیست و چهارمین دوره لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به ایراد‌هایی که برای استانداردسازی ورزشگاه تختی خرم آباد گرفته شده بود با تلاش شبانه‌روزی برای رفع نواقص، به اذعان رفعتی و فدراسیون فوتبال از باشگاه خیبر تقدیر شد. بحث آماده سازی ورزشگاه شهدای لرستان وجود دارد که با مساعدت بذرپاش وزیر مسکن و شهرسازی و عبدی مالک و هوادار خیبر، این ورزشگاه یا هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی تا نیم فصل یا فصل آینده با ۲۳ هزار نفر ظرفیت و استاندارد‌های مدنظر فدراسیون آماده برگزاری می‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه خیبر افزود: قرارداد مهاجری سرمربی تیم تمدید و لیست مورد نظر وی برای بستن تیم گرفته شد. هشتم مرداد برای برگزاری اردو به تهران می‌آییم و قبل از آن هم در اراک بازی دوستانه با آلومینیوم داریم. منطقی وارد لیگ برتر می‌شویم و احساسی این کار را نخواهیم کرد.  

خبیری در مورد اینکه شمس آذر پس از قهرمانی در لیگ دسته یک سال گذشته در لیگ برتر نتایج خوبی گرفت و خیبر هم می‌تواند نتایج خوبی بگیرد، یادآور شد: پول شاید ملاک موفقیت باشد ولی تنها خرید بازیکن اسم و رسم دار ملاک موفقیت نیست. سیاست خیبر این نیست که با اسم‌ها بازی کند تا بر سر زبان‌ها باشد. تصمیم داریم به وسیله تیم لیگ سه خود، بومی سازی کنیم و استعداد‌های استان را وارد چرخه فوتبال کنیم. دنبال بمب ترکاندن نیستیم و می‌خواهیم از لحاظ فنی رشد کنیم.

فیلم کامل صحبت‌های خبیری را در ادامه ببینید: 

 

ارسال نظر
هلدینگ شایسته