دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1403 - 12:17

خبیری: مهاجری سرمربی خیبر باقی می‌ماند/ ورزشگاه «لُر آرنا» تا پیش از شروع لیگ برتر آماده می‌شود

خبیری: مهاجری سرمربی خیبر باقی می‌ماند  ورزشگاه «لُر آرنا» تا پیش از شروع لیگ برتر آماده می‌شود
مدیرعامل خیبر خرم آباد گفت: نظر مالک باشگاه بر این است که مهاجری سرمربی خیبر باقی بماند.
کد خبر : 915739

حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص صعود خیبر خرم آباد به لیگ برتر و برنامه‌های این تیم برای آنکه در اولین فصل حضورش به لیگ دسته یک سقوط نکند، اظهار کرد: با توجه به اینکه یک بازی تا پایان فصل باقیمانده، تلاش می‌کنیم تا در آن بازی هم عملکرد خوبی داشته باشیم و پس از آن برنامه‌های خود را برای فصل آینده دنبال خواهیم کرد. پس از دریافت جام و جشن قهرمانی در لیگ دسته یک، بهتر می‌توانیم خود را برای فصل آینده آماده کنیم.

وی در مورد اینکه آیا کادرفنی تیم خیبر خرم آباد دچار تغییراتی در فصل بعد خواهد شد، عنوان کرد: نظر آقای مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر بر این است که با محمدرضا مهاجری به عنوان سرمربی ادامه دهیم. مهاجری تیم را به لیگ برتر رسانده، کارنامه خوبی در عرصه مربیگری دارد و می‌تواند با توجه به شناختی که از تیم دارد در فصل بعد هم نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کند. کاملاً از او راضی هستیم و البته تقویت تیم در همه زمینه‌ها نیز فصل بعد صورت می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد در مورد ورزشگاه تیمش در فصل آینده لیگ برتر تأکید کرد: از دو ماه پیش تجهیز و آماده سازی ورزشگاه لُر آرنا به عنوان ورزشگاه جدید تیم آغاز شد و تا پیش از شروع لیگ برتر هم به آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر خواهد رسید. آقای احسان ناصر رئیس هیئت مدیره باشگاه با حمایت مالک باشگاه مراتب امور را اجرایی می‌کند.  

وی درباره اینکه عنوان کرده بود اگر وحید امیری با پرسپولیس به توافق نرسد اقدامات لازم برای جذب وی آغاز خواهد شد، یادآور شد: بحث نقل و انتقالاتی را در حال حاضر پیگیری نمی‌کنیم تا فصل به پایان برسد و در این مقطع هر گونه صحبتی در این زمینه برای تیم ایجاد حاشیه می‌کند. برنامه‌های مهم‌تری برای فصل آینده در زمان حال داریم. اول باید بودجه باشگاه مشخص شود، وضعیت کادرفنی و نیاز‌های سرمربی تیم مشخص شود، بعد در راستای خواسته‌های کادرفنی نسبت به حفظ و جذب بازیکنان اقدام خواهیم کرد.  

خبیری تصریح کرد: حتماً برنامه ما برای فصل آینده این است که نمایش قابل دفاعی ارائه کنیم. آمدیم تا در لیگ برتر ماندگار شویم، چون استان لرستان، استانی پر هوادار است که در فوتبال خیلی علاقه‌مند دارد. البته استعداد‌های بسیار زیادی در فوتبال استان حضور دارند و آمده‌ایم تا توانایی‌های خود را ثابت کنیم. قطعاً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.  

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته