دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1403 - 19:35

کنعانی: اتهامات ضدایرانی صهیونیست‌ها در مورد المپیک برای منحرف کردن افکار عمومی است

کنعانی: اتهامات ضدایرانی صهیونیست‌ها در مورد المپیک برای منحرف کردن افکار عمومی است
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اتهامات و نفرت‌پراکنی‌های وزیر رژیم کودک‌کُش اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از نسل‌کُشی در غزه است.
کد خبر : 924095

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت خارجه ایران در پیامی که در فضای مجازی به اشتراک گذاشت، اعلام کرد: اتهامات و نفرت‌پراکنی‌های وزیر رژیم کودک‌کُش اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران در مورد المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از نسل‌کُشی در غزه و فرار رو به جلو در برابر خشم و نفرت جهانی از جنایات جنگی این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: این‌گونه اتهام‌زنی‌ها مخالف منشور مبتنی بر صلح و دوستی المپیک و نمونه دیگری از عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به هنجارها و ارزش‌های جهانشمول و بین‌المللی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تأکید کرد: اتهامات مطرح شده از سوی رژیمی که طی ده ماه گذشته با به خاک و خون کشیدن ده‌ها هزار فلسطینی بی‌گناه اعم از زن و مرد و کودک، مرزهای قساوت را درنوردیده، بیش از آن که قابل باور باشد، مضحک است.

کنعانی تصریح کرد: کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران با ده‌ها ورزشکار و قهرمان ملی در رقابت‌های المپیک پاریس حضور خواهد داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان این پیام اظهار داشت: برای دولت و ملت فرانسه در میزبانی و برگزاری شایسته و همراه با امنیت کامل بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان موفقیت آرزو می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته