دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1403 - 11:03

دانشگاه آزاد در حال کمک به رفع مشکلات استان گیلان است/ ۳ وعده نماینده مجلس به مردم

دانشگاه آزاد در حال کمک به رفع مشکلات استان گیلان است  ۳ وعده نماینده مجلس به مردم
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد در حال کمک به رفع مشکلات استان گیلان است، تأکید کرد که به مردم سه وعده داده‌ام و در حال تحقق آن هستم.
کد خبر : 924049

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در این دانشگاه برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در این نشست با تقدیر از تلاش بی‌وقفه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در توسعه علم و دانش در این استان، گفت: افتخار من این است که خود را همچنان عضوی از بدنه دانشگاه آزاد اسلامی می‌دانم و معتقدم دانشگاه آزاد از اوایل انقلاب اسلامی تاکنون بار سنگینی را از شانه‌های نظام آموزشی کشور برداشته است.

محمدرضا احمدی سنگری عنوان کرد: اگر بتوانیم کار‌ها را به صورت علمی پیش ببریم، بسیاری از مسائل کشور حل خواهد شد و دلیل ماندنم در کمیسیون آموزش عالی مجلس، علاقه‌ام به مسائل آموزشی و علمی کشور است و چقدر خوب است تا زمانی که به مردم خدمت می‌کنم بتوانم موجب تحولات بزرگی شوم.

وی، توجه به مقوله علم و دانش را مهم دانست و افزود: اگر علم و شناخت کافی به مسائل نداشته باشیم، انحراف زیادی خواهیم داشت و یکی از مشکلاتی که در جوامع علمی وجود دارد، تداوم کاری است که توسط رئیس قبلی انجام گرفت، اما باید دانست که انجام کاری برجسته و منحصر به فرد می‌تواند تحولی بزرگ را بوجود بیاورد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: به‌عنوان مثال پروژه ایجاد کلینیگ مدرن گیاه‌پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و گسترش پروژه ماهیان خاویاری در واحد لاهیجان یکی از کار‌های منحصر به‌فردی است که بی‌نظیر است و به یادگار می‌ماند.

احمدی سنگری خاطرنشان کرد: زمانی که نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی شده بودم به مردم رشت سه وعده دادم که در حال تحقق آن وعده‌ها هستم، نخستین وعده فعال‌سازی و احیای بعضی از صنایع که در حال حاضر چرخه اقتصادی این صنایع در حال چرخش است و در این راستا باید ریسک‌پذیری خود را افزایش دهیم، چراکه در کار‌ها پاسخگوی خداوند خواهیم بود و کار باید برای خدا باشد و خداوند نیز به این ارزش‌ها خیر و برکت عطا می‌کند.

وی متذکر شد: وعده دوم پیگیری پسماند زباله سروان بود و من بار‌ها در جلساتی که شرکت می‌کردم به مسئولان ذیربط مانند علوم پزشکی اعلام کردم که باید شما این مشکلات را بیان کنید و  وعده سوم روشن شدن وضعیت رودخانه‌های گوهر رود و زرجوب بود که لایروبی لازم در این باره انجام شد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه توضیح داد: درخواست‌های دانشگاهیان باید در جامعه تأثیرگذار باشد و هر دانشگاهی که دنبال تحول باشد به آن نزدیک‌تر هستم، چراکه ما در جمهوری اسلامی نفس می‌کشیم و شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم و من نیز به عنوان نماینده این مردم وظیفه دارم تا حصول نتیجه این درخواست‌ها را پیگیری کنم.

احمدی سنگری تأکید کرد: نخستین اولویت ما حمایت از مواضع جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است و باید با تمام وجود در این مسیر قدم برداریم و شروع تحولات خوبی از دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دانشگاهی که مولود انقلاب اسلامی است، به گوش می‌رسد و با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی موانع و مشکلات جلوگیری‌کننده از تحول و تعالی دانشگاه برداشته خواهد شد.

وی در ادامه توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بهره‌مندی از اعضای هیئت علمی مجرب که سال گذشته توانستند بخشی از رتبه یک و دو درصد دانشمندان جهان را به خود اختصاص دهند، در حال کمک به رفع مشکلات استان گیلان است، به‌عنوان مثال دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر رفع ترافیک شهر رشت، ایجاد کمربندی اطراف شهر و مشکلات بهداشت و درمان استان گیلان کمک حال مسئولان استان گیلان باشد و با ارائه طرح‌های علمی برای رفع این مشکلات بکوشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته