دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1403 - 16:42
خسروی مطرح کرد:

تکذیب توصیه شمخانی به فرمانده سابق سپاه

تکذیب توصیه شمخانی به فرمانده سابق سپاه
سخنگوی سابق دبیرخانه شورای عالی امنیت توصیه شمخانی به فرمانده سابق سپاه برای تکرار موضع‌گیری‌های مربوط به توان موشکی در میانه مذاکرات برجام را تکذیب کرد.
کد خبر : 924007

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیوان خسروی در واکنش به سخنان سردار شریف درباره توصیه شمخانی به فرمانده سابق سپاه برای تکرار موضع‌گیری‌های مربوط به توان موشکی در میانه مذاکرات برجام گفت: به طور قطع، نقل قول مطرح شده صحت ندارد.

خسروی افزود: سیاستگذاری رسانه‌ای در مورد مذاکرات منتهی به موافقتنامه برجام بر عهده دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده و ساز و کار‌های اجرای سیاست‌های مصوب از سوی دستگاه‌ها و مراجع اطلاع رسانی در کشور مشخص است.

سخنگوی سابق دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: در موضوع مورد اشاره سردار شریف که مقطع وقوع آن در مذاکرات پیش از عقد موافقتنامه برجام بوده،  بر اساس دستور دریابان شمخانی دبیر وقت شعام، به سخنگوی سپاه در خصوص رعایت سیاست‌هایی که پیشتر از سوی دبیرخانه به صورت کتبی به همه دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شده بود، تذکر داده شد، لیکن تماس مجدد دریابان شمخانی با سردار جعفری و بیان توصیه‌ای بر خلاف مصوبات دبیرخانه، درست نیست وتکذیب‌ می‌شود.

وی در آخر گفت: متاسفانه در مقطع مذاکرات هسته‌ای و پس از امضای موافقتنامه برجام و حتی در دولت سیزدهم نیز برخی افراد، دستگاه‌ها و رسانه‌ها نسبت به رعایت مصوبات ابلاغی دبیرخانه کم توجهی می‌کردند که از طریق مبادی مربوطه به آنها تذکر می‌دادیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته