دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1403 - 15:02
در گفت‌و‌گو با آنا مطرح شد؛

بزرگ‌ترین موکب درمانی کاشان در مسیر کربلا/ پیش‌بینی مراجعه ۳ تا ۵ هزار نفری برای ویزیت

بزرگ‌ترین موکب درمانی کاشان در مسیر کربلا  پیش‌بینی مراجعه ۳ تا ۵ هزار نفری برای ویزیت
مدیر اجرایی موکب درمانی «سلام» با اعلام اینکه بزرگ‌ترین موکب درمانی کاشان به نام «سلام» در کربلا به درمان زائران بیمار خواهد پرداخت، پیش‌بینی کرد که ۳ تا ۵ هزار نفر برای ویزیت به این موکب مراجعه کنند.
کد خبر : 923992

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، موکب درمانی «سلام» امسال هم مانند سالیان گذشته به ارائه خدمات درمانی در کربلای معلی خواهد پرداخت.

مدیر اجرایی موکب درمانی «سلام» با اعلام این مطلب درباره پیش‌بینی خدمات درمانی در اربعین حسینی به خبرنگار آنا گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به گرمای شدید هوا و نزدیکی این موکب به حرم مطهر روزانه بالغ بر سه تا پنج هزار نفر برای ویزیت به این موکب مراجعه کنند.

وحید مصاحبی محمدی افزود: تأمین هزینه تجهیزات، امکانات و همچنین دارو یکی از مسائل بسیار مهم پیش روی موکب است که همه‌ساله با توجه به عنایت اهل بیت علیهم‌السلام این موارد به خوبی تأمین می‌شود.

وی متذکر شد: با توجه به مردمی بودن مواکب کمک‌های خیّرین همه‌ساله موجب رشد و تکامل خدمات‌رسانی شده، امیدواریم امسال هم مردم نیکوکار کمک‌های خود را به این امر اختصاص دهند.

مدیر اجرایی موکب درمانی «سلام» یادآور شد: کمک‌های مومنانه داروخانه‌های سطح شهرستان کاشان، جمعیت هلال احمر، معاونت بهداشت استان اصفهان و خیّرین موجب شده دارو‌های موردنیاز تهیه و در اختیار عاشقان اهل بیت علیهم‌السلام در مسیر اربعین قرار بگیرد.

به گزارش آنا، موکب درمانی «سلام» با همکاری دانشگاه وارث‌الانبیاء کربلا امسال در باب‌السدره امام حسین علیه‌السلام به ارائه خدمات درمانی خواهد پرداخت و گروهی از دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته