دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1403 - 11:51

هدف‌گیری مواضع ارتش صهیونیستی توسط حزب‌الله لبنان

هدف‌گیری مواضع ارتش صهیونیستی توسط حزب‌الله لبنان
منابع خبری بامداد پنجشنبه از هدف قرار دادن مواضع نظامی متعلق به رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و نزدیک مرز لبنان خبر دادند.
کد خبر : 923961

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مجاهدان تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه «برکت‌ ریشا» واقع در شمال فلسطین اشغالی را با تسلیحات مناسب و به‌طور مستقیم هدف قرار داده و نابود کرده‌اند.

براساس گزارش شبکه خبری «المنار»، جنبش مقاومت اسلامی لبنان همچنین با شلیک موشک‌های ضدهوایی، جنگنده‌های رژیم اشغالگر را که به حریم هوایی لبنان تجاوز کرده بودند، مجبور به عقب‌نشینی کرد.

دقایقی بعد حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مواضع دشمن صهیونیستی در «حانیتا» واقع در مرز لبنان با فلسطین اشغالی را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد که تمام این عملیات‌ها را در واکنش به حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و همچنین در حمایت از مردم غزه که از هفتم اکتبر گذشته در معرض جنایات و کشتار رژیم اشغالگر قرار گرفته‌اند، انجام داده است.

در همین رابطه، منابع خبری اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حملاتی مناطق نزدیک شهرک‌های «شیحین» و «میس الجبل» را مورد هدف قرار دادند.

خبرنگار شبکه «المیادین» در جنوب لبنان نیز گزارش داد که توپخانه اشغالگران با گلوله‌های سنگین اطراف شهرک‌های «رمیش» و «عیترون» را هدف قرار دادند.

تا بدین لحظه جزئیات بیشتری از خسارات یا تلفات احتمالی این تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان منتشر نشده است.

از سوی دیگر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند صدای آژیرهای هشدار در «برعان»، «یرؤون»، «الریحانیه» و «کرم بن زمرا» واقع در الجلیل غربی در مرزهای با لبنان به صدا درآمده‌اند.

بیش از ۹ ماه از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه می‌گذرد و اکنون رژیم صهیونیستی بیش از پیش به دومین و حتی طولانی‌ترین جنگ با حزب‌الله لبنان در مرزهای شمالی تل‌آویو نزدیک‌تر شده است.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در ماه ژوئن از برنامه‌هایی برای حملات تمام‌عیار به حزب‌الله لبنان خبر دادند و در واکنش به این تهدید، «سید حسن نصرالله» رهبر حزب‌الله لبنان در اواسط ماه ژوئیه از آمادگی برای گسترش حملات موشکی در مقیاسی گسترده‌تر به رژیم صهیونیستی سخن گفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته