دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1403 - 14:18

پهپاد اسرائیلی بر فراز جنوب لبنان به دست مقاومت سرنگون شد

پهپاد اسرائیلی بر فراز جنوب لبنان به دست مقاومت سرنگون شد
منابع لبنانی از سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر دادند و به جزئیات آن اشاره کردند.
کد خبر : 914694

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از المیادین، منابع لبنانی از سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر دادند.

این منابع بیان کردند: پهپاد اسرائیلی بر فراز شهرک دیر کیفا در جنوب لبنان سرنگون شده است.

پهپاد رژیم صهیونیستی با موشک زمین به هوا ساقط شده است.

همزمان منابع محلی از حملات رژیم صهیونیستی به منطقه واقع میان جبشیت و حاروف در نبطیه در جنوب لبنان خبر داده و اعلام کردند که شماری زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مزرعه حمیلا در حومه شهرک حومین الفوقا را هدف قرار دادند.

پیش از این نیز الجزیره به نقل از منابع لبنانی از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک دستگاه موتورسیکلت در منطقه مجدل سلم در جنوب لبنان خبر داده بود که دو زخمی بر جا گذاشته است

این در حالی است که چند روز قبل، نشریه فارین پالیسی آمریکا به نقل از مرکز مطالعات راهبردی ألما رژیم صهیونیستی اذعان کرد که اسرائیل گرچه از وجود موشک‌های الماس اطلاع داشت، اما نمی‌دانست که این تکنولوژی در اختیار حزب الله لبنان قرار گرفته است.

ساریت زهاوی رئیس این مرکز مطالعاتی می‌افزاید: حملات حزب الله در هفته‌های اخیر بسیار پیچیده‌تر شده و به عمق اسرائیل رسیده است و من واقعاً نمی‌دانم اوضاع به کجا منجر خواهد شد.

این موشک‌ها نسخه شبیه به موشک‌های اسپایک رژیم صهیونیستی هستند که در جنگ سال ۲۰۰۶ به عنوان غنیمت جنگی در اختیار حزب الله لبنان قرار گرفتند و در حال حاضر نمونه مهندسی معکوس شده این موشک‌ها در اختیار این حزب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته