دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1403 - 09:00

قرعه کشی لیگ برتر و یک نکته مهم؛ بازی‌های پرسپولیس قبل از دربی سخت‌تر از استقلال است

قرعه کشی لیگ برتر و یک نکته مهم؛ بازی‌های پرسپولیس قبل از دربی سخت‌تر از استقلال است
نگاهی به قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر نشان می‌دهد که کار پرسپولیس قبل از دربی پایتخت سخت‌تر از استقلال است. 
کد خبر : 923699

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،پرسپولیس قبل از دربی حساس پایتخت که به احتمال فراوان مهرماه برگزار خواهد شد باید به مصاف تیم‌های چون فولاد و تراکتور برود و درست یک هفته مانده به دربی هم با گربه سیاه خود یعنی آلومینیوم اراک بازی خواهد کرد.

استقلال هم البته در هفته پنجم باید با نساجی در قائمشهر بازی کند که اصلاً خاطره خوشی از این دیدار و از قائمشهر ندارد چرا که پارسال همان جا بود که جام قهرمانی را از دست داد. با تمام این اوصاف پیکار پرسپولیس مقابل تیم یحیی گل محمدی و البته تراکتور که کلی بازیکن پرسپولیسی دارد سخت است و در مجموع پرسپولیس نسبت به رقیب دیرینه قبل از دربی تهران بازی‌های به مراتب سخت‌تری در پیش دارد. 

با توجه به برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و البته لیگ نخبگان آسیا خیلی بعید است که دربی تهران در شهریور ماه برگزار شود و باید منتظر انجام این بازی در ابتدای فصل پاییز باشیم. اینکه بازی‌های پرسپولیس قبل از دربی سخت تر از استقلال است،نشان از اهمیت کار این تیم دارد به خصوص اگر بدانیم پرسپولیس هنوز در حال جذب بازیکن جدید است و با توجه به اینکه آنها باید با بقیه نفرات هماهنگ شوند و ترکیب پرسپولیس زیاد تغییر کرده،تیم گاریدو در ۵ هفته اول کار چندان راحتی نخواهد داشت.

استقلال در ۵ هفته ابتدایی لیگ به مصاف تیم‌هایی چون شمس آذر،ملوان،استقلال خوزستان،مس رفسنجان و نساجی مازندران می‌رود در حالی که پرسپولیس باید با تیم‌هایی چون فولاد،تراکتور و آلومینیوم اراک پیکار کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته