دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1395 - 17:07

آذری: در قرارداد گل‌محمدی رقم مطرح نبود/ در حق باشگاه اجحاف نخواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: حق این را نداریم که منافع باشگاه را به خاطر یک بازیکن نادیده بگیریم.
کد خبر : 92346

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اینکه در خبرها آمده بود که ذوب‌آهن برای حفظ یحیی گل‌محمدی مبلغ قرارداد او را بالاتر برده است، گفت: «هدف ما بر این بود که گل‌محمدی را نگه داریم چرا که با او نتایج خوبی را به دست آورده بودیم و با توجه به شناختی که وی از تیم داشت، بهترین گزینه برای هدایت تیم در فصل آینده بود.»


او افزود: «مبلغ قرارداد در جلساتی که با گل‌محمدی داشتیم مطرح نبود و او خودش علاقه داشت که در تیم بماند. این موضوع از طریق خود گل‌محمدی در مصاحبه های قبلی اعلام شده بود. وی برای ماندن در تیم نگرانی هایی در خصوص شرایط تیم و نیازهایی که در طول فصل به وجود می آید داشت که ما با صحبت هایی که با او داشتیم، خیالش را راحت کردیم و به او اطمینان دادیم که خواسته هایش با توجه به امکانات باشگاه برآورده خواهد شد.»


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص اینکه سینا عشوری اعلام کرده 600 میلیون برای جدایی اش از تیم و پیوستن به تراکتورسازی زیاد است، عنوان کرد: «تمام کارهایی که در باشگاه ذوب‌آهن صورت می گیرد منطبق بر قانون است. رقمی که اعلام شده کاملا قانونی است و ما نمی توانیم حق باشگاه را تضییع کنیم تا یک بازیکن به هدفش برسد. عشوری با ما قرارداد دارد و اگر تمایل دارد که در تیم تراکتورسازی بازی کند برای فسخ قراردادش خودش یا باشگاه تراکتورسازی باید رقم موردنظر را پرداخت کنند.»


وی ادامه داد: «باشگاه استقلال هم اعلام کرده که خواهان قاسم حدادی فر است. این باشگاه به صورت رسمی درخواست خود را ارائه کند تا در صورت تمایل این بازیکن که بسیار هم برای ما با ارزش است، رقم فسخ قرارداد او جهت منتقل شدن به تیم استقلال را اعلام کنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته