دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در واکنش به مسائل پیش‌آمده برای آثار سینمایی؛

فرهاد اصلانی: معاونت سینمایی برای حل مسائل سینما فقط اشعار مولانا را از بر‌ می‌کند/ وزیر ارشاد زیرمجموعه خود را زیر سوال می‌برد

فرهاد اصلانی در واکنش به حواشی ایجاد شده برای فیلم‌های سینمایی از وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی انتقاد کرد و از مردم خواست با رفتن به سینما از سینماگران مستقل حمایت کنند.
کد خبر : 92344

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، اصلانی در متن صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشته است:


«در شرایطی که برای حل مسائل سینما و فرهنگ این مملکت، قوه قضائیه همچون دیگر امور این مملکت، آخرین راه حل ممکن می‌باشد، در شرایطی که وزیر محترم ارشاد به جای تامل و حمایت از هنرمندان ترجیح می‌دهد برای اجرای وظایفش ... زیر مجموعه خود را زیر سوال ببرد، در شرایطی که معاونت سینمایی برای حل مسائل سینما فقط اشعار مولانا را از بر می‌کند، و در شرایطی که تلویزیون ملی خود را رقیب سینمای نحیف ایران می‌پندارد و به مدد برنامه «هفت» و برنامه‌های دیگر از هیچ حمله‌ای به سینماگران فروگذار نیست و تمام سعی‌اش این است که سینماگران را از طیف‌های مختلف به جان هم بیندازد، تنها این مردم هستند که حامی هنرمندان خود می‌باشند.


حال که همه ابزارها برای تبلیغ فیلم‌ها ممنوع و بد و غیر قابل دسترس است پیشنهاد می‌کنم با دیدن فیلم‌های تازه اکران شده «بارکد» و «ایستاده در غبار» از سینما حمایت کنید تا فیلمسازان مستقل برای ساخت فیلم‌های بعدی‌شان روی پای خود بایستند.


دمتون گرم»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته