دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1403 - 00:31
در گفت و گو با آنا؛

گروسی: استقلال بدون حاشیه در حال آماده سازی است/ مدیریت بازیکنان بزرگ در قهرمانی اهمیت دارد

گروسی: استقلال بدون حاشیه در حال آماده سازی است  مدیریت بازیکنان بزرگ در قهرمانی اهمیت دارد
بازیکن سابق استقلال گفت: مدیریت تیم با وجود بازیکنان مطرح اهمیت زیادی دارد، چون عامل مهمی در کسب قهرمانی است.  
کد خبر : 923262

محسن گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره عملکرد باشگاه استقلال در فصل و نقل انتقالات تا به اینجا اظهار کرد: مهم این است بازیکنانی جذب شوند که خواست جواد نکونام باشند و سرمربی بتواند تیمی را ببندد که بر اساس نیاز‌های تیمش است. نسبت به سال‌های قبل شروع استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب بوده است. باید دید تا پایان مهلت جذب بازیکنان، خواسته‌های سرمربی تأمین می‌شود یا خیر. تمرینات هم به موقع شروع شده و تیم بدون حاشیه در حال آماده‌سازی پیش فصل است. با شروع رقابت‌ها و اتمام زمان نقل و انتقالات بهتر می‌توان گفت عملکرد باشگاه در زمینه جذب بازیکنان چگونه بوده است.

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه نظرش در مورد عملکرد دیگر مدعیان قهرمانی در فصل نقل و انتقالات چیست، عنوان کرد: درست است که تیم‌های بزرگ بازیکنان بزرگ می‌خواهند ولی بازیکنانی که بتوانند در طول فصل مثمر ثمر باشند. فصل قبل سپاهان بهتر از دیگر تیم‌ها یارگیری کرده بود و بازیکن مطرح کم نداشت ولی در طول فصل نوسان‌های زیادی به وجود آمد و در نهایت به عنوان سومی لیگ برتر رسید، هر چند قهرمان جام حذفی شد. در مقابل شمس آذر با بازیکنان گمنام و ۳ امتیاز منفی فصل را شروع کرد و نتایجی گرفت که از نگاه همه بسیار خوب بود. مدیریت بازیکنان نامدار خیلی اهمیت دارد تا به شکلی از آنها استفاده کرد که بیشترین بازدهی را تا پایان فصل داشته باشند.

گروسی خاطرنشان کرد: هنر کادرفنی و سرمربی تیم بسیار مهم است. استقلال فصل گذشته بازیکنان خوب زیادی داشت، اما بازیکنانی هم بودند که زیاد مطرح نبودند، اما عملکرد تیم به شکلی رقم خورد که تا پایان فصل یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی بود. تراکتور بازیکنان بزرگی گرفته و چندین سال است که چنین کاری را تکرار می‌کند ولی متأسفانه عملکرد این تیم منجر به قهرمانی لیگ برتر نشده است. سپاهان هم ۹ سال است به رغم هزینه‌های زیاد قهرمان لیگ نمی‌شود، پس مدیریت تیم با وجود بازیکنان مطرح اهمیت زیادی دارد، چون عامل مهمی در کسب قهرمانی است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته