دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1403 - 08:25

گروسی: استقلال با نقطه قوت خود الغرافه را ببرد/ نمایندگان آسیایی در سه جبهه می‌جنگند

گروسی: استقلال با نقطه قوت خود الغرافه را ببرد  نمایندگان آسیایی در سه جبهه می‌جنگند
بازیکن سابق استقلال گفت: نمایندگان آسیایی بازیکن به اندازه کافی داشته باشند و باید تفاوتی بین تیم‌هایی که سهمیه آسیایی می‌گیرند با دیگر تیم‌ها باشد.
کد خبر : 931497

محسن گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اولین دیدار استقلال در لیگ نخبگان آسیا برابر الغرافه قطر اظهار کرد: بازی در لیگ نخبگان متفاوت‌تر و سخت تر از لیگ قهرمانان است. وقتی مسابقات باشگاهی را از هم مجزا کردند پس بهترین تیم‌های آسیا در لیگ نخبگان هستند و بازی آسانی پیش روی استقلال و پرسپولیس نیست. الغرافه قطر همانند دیگر تیم‌های عربی و ازبکستانی هزینه زیادی کرده و تا بن دندان مسلح شده تا در این رقابت‌ها نمایش ضعیفی ارائه نکند. استقلال در قیاس با رقبایی که دارد هزینه چندانی نکرده، هر چند در مقایسه با فصل پیش خریدهای بیشتری داشته و مهره‌های کلیدی‌تری گرفته است. 

وی ادامه داد: نکته منفی دیگری که برای نمایندگان ما وجود دارد اینکه آنها پس از نزدیک به سه هفته که بازی رسمی نداشتند در لیگ نخبگان بازی دارند و حریفان آنها بازی کرده‌اند. نکته مثبت به انگیزه و عزم بالای استقلال باز می‌گردد. این تیم با وجود آنکه پس از ۱۸ روز بازی رسمی برگزار می‌کند از حمایت تماشاگران بهره می‌برد و با توجه به اینکه سوءتفاهماتی پیش آمده بود، جواد نکونام و شاگردانش همه تلاش خود را می‌کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند و در اولین بازی خود برنده باشند تا شروع قدرتمندانه‌ای را در لیگ نخبگان داشته باشند و با روحیه و انگیزه بالاتری برای دیدار دوم خود آماده شوند. امیدوارم نقطه قوت استقلال به کمک این تیم بیاید و بتواند برابر حریفانی که هزینه به مراتب بیشتری کردند، بهترین نتیجه را بگیرند.  

بازیکن سابق استقلال در خصوص اینکه افزایش بودجه نمایندگان آسیایی می‌تواند به استقلال کمک کند تا نمایش بهتری ارائه کند، خاطرنشان کرد: افزایش بودجه موضوع مهمی است، اما ۷۵ میلیارد تومان شاید در سطح جامعه عدد بزرگی باشد ولی برای یک تیم در طول فصل گوشه‌ای از هزینه‌ها را پر می‌کند. برای فصل نقل و انتقالات هم نهایتاً یک یا دو بازیکن اثرگذار را بتوان با آن جذب کرد. استقلال و پرسپولیس رقبایی دارند که برای جذب یک بازیکن مؤثر بالای ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند. تیم‌های دیگری که به اضافه شدن ۷۵ میلیارد تومان برای استقلال و پرسپولیس و ۶۰ میلیارد تومان برای تراکتور و سپاهان اعتراض دارند، بدانند که این ۴ تیم در سه جبهه می‌جنگند. لیگ نخبگان سخت‌تر از لیگ برتر و جام حذفی است و توان بازیکنان گرفته می‌شود. باید نمایندگان آسیایی هم بازیکن به اندازه کافی داشته باشند و بالاخره باید تفاوتی بین تیم‌هایی که سهمیه آسیایی می‌گیرند با دیگر تیم‌ها باشد. البته می‌پذیرم که تا حدودی به دیگر تیم‌ها اجحاف می‌شود.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب