دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آیین بزرگداشت حکیم آزاده، علامه کیوان سمیعی کرمانشاهی برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت حکیم آزاده، علامه کیوان سمیعی کرمانشاهی برگزار می‌شود
آیین بزرگداشت استاد علامه کیوان سمیعی کرمانشاهی سه شنبه دوم مرداد ماه ۱۴۰۳ در مجمع فلاسفه ایران برگزار می‌شود.
کد خبر : 923181

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این مراسم از کتاب‌های؛ احوال و آثار حکیم متأله آقا میرزا حسن کرمانشاهانی به قلم بقیه السلف استاد منوچهر صدوقی سها که به مناسبت این بزرگداشت تالیف و تدوین و اهدا فرموده‌اند و همچنین از کتاب حکیم آزاده (یادنامه استاد علامه کیوان سمیعی کرمانشاهی) تالیف دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه و دکتر همایون شکری رونمایی می‌شود.

هیئت امناء بنیاد سلطانی بانی بزرگداشت و مجری چاپ و نشر یادنامه‌های مربوط در این دوره جایزه ادواری را به سبب عدم مورد قابل گزینش در آنچه دریافت شده بود به تجهیز کتابخانه‌ی روستایی در منطقه اختصاص داده است.

در این آیین بزرگداشت اساتیدی مانند؛ استاد منوچهر صدوقی سها، دکتر اصغر دادبه، دکتر حکمت اله ملا صالحی، دکتر انشاالله رحمتی، دکتر محمد علی سلطانی و دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه به سخنرانی خواهند پرداخت.

نمایش مستندی از استاد کیوان سمیعی، اجرای موسیقی، رونمایی از کتاب‌ها و پوستر عکس منحصر آقا میرزا حسن کرمانشاهانی از دیگر برنامه‌های این همایش است. زمان اجرای برنامه: سه شنبه دوم مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر، مکان برگزاری: خیابان انقلاب جنوبی؛ بعد از جمهوری، کوچه آیرم _ پلاک ۱۳ است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته