دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بی انضباطی عجیب عبدالکریم حسن برای بازگشت به تهران/ پرسپولیس او را تنبیه می کند؟

بی انضباطی عجیب عبدالکریم حسن برای بازگشت به تهران  پرسپولیس او را تنبیه می کند؟
مدافع قطری تیم فوتبال پرسپولیس که قرار بود یکشنبه به تهران برگردد هنوز برنگشته است.
کد خبر : 922557

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالکریم حسن مدافع قطری تیم پرسپولیس در حالی که یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد هنوز برای شرکت در تمرینات به تهران برنگشته است. در پی رفع محرومیت او برای حضور در لیگ قطر در رفتارهای غیر حرفه ای با چند باشگاه قطری مذاکره کرده است.

هر چند بعد از اوج گرفتن اخبار مذاکره او با تیم های مختلف او یک بار واکنش نشان داد که بازیکن حرفه ای است و تحت قرارداد اما با این حال اخباری که از رسانه های قطری منتشر شده نشان می دهد بدون رضایت او مذاکرات با تیم های مختلف به خصوص الوکره و العربی صورت نگرفته است. حتی روزنامه الرایه قطر در گزارشی اعلام کرد ممکن است عبدالکریم حسن به دلیل تحت قرارداد بودن با پرسپولیس بابت مذاکراتی که با باشگاه های قطری داشته محروم شود. 

با این حال باشگاه پرسپولیس بدون در نظر گرفتن این اخبار برای این بازیکن بلیت تهیه کرد تا وی در تمرینات حاضر شود اما در اقدامی غیر حرفه ای او فعلا این کار را نکرده است.

او ظاهرا فکر می کند باشگاه پرسپولیس و العربی جدی ترین خواهان وی به توافق رسیده اند و او نباید به تهران بیاید اما طبق آخرین خبری که خبرنگار آنا مطلع شده فعلا از توافق بین باشگاه پرسپولیس و العربی خبری نیست و چه بسا که باشگاه پرسپولیس به دلیل رفتارهای عبدالحسن کریم از فروش او به طور کلی منصرف شود و حتی این بازیکن را به دلیل عدم حضور در تمرین با جریمه هم روبرو کند. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته