دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضاییان، خرید مُسِن، اما هوادار پسند/ استقلال فعلا از پرسپولیس جلو است

رضاییان، خرید مُسِن، اما هوادار پسند  استقلال فعلا از پرسپولیس جلو است
استقلال فعلا با خرید رامین رضاییان حداقل از نظر روانی از رقیب سنتی خود در نقل و انتقالات پیشی گرفته است.
کد خبر : 922492

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، چه بخواهیم و چه نخواهیم رامین رضاییان یک خرید هوادار پسند بود که البته با وجود سن نسبتاً زیادی که دارد می‌تواند از نظر فنی هم به استقلال کمک و جای خالی کوین یامگا را در جناح راست پر کند. رضاییان در آخرین اردوی تیم ملی مورد توجه قلعه نویی قرار نگرفت. شاید به این دلیل که جام جهانی ۲ سال دیگر برگزار می‌شود و امیر از حالا باید به فکر جناح راست تیم ملی در آن مسابقات باشد، اما بسیاری از کارشناسان عقیده دارند این بازیکن با تجربه می‌تواند در لیگ نخبگان آسیا برای استقلال مفید باشد و البته همان‌طور که در فضای رسانه‌ای و مجازی دیدیم هواداران استقلال هم به شدت از خرید رضاییان استقبال کردند.

به طور کلی خرید‌های اینچنینی خریدی هوادار پسند محسوب می‌شود. جذب رضاییان حتی مدیران استقلال را هم از زیر فشار نجات داد و حالا بعید به نظر می‌رسد که هواداران این تیم مثل پرسپولیسی‌ها جلوی درب باشگاه تجمع کنند! نکته بعدی اینکه جواد نکونام در تیم ملی همبازی رامین رضاییان بوده و فوتبال او را خیلی قبول دارد.

حتی با وجود واکنش منفی فرهاد مجیدی به این انتقال باید پذیرفت که استقلالی‌ها کاملاً از خرید ستاره فصل قبل سپاهان راضی هستند و جذب او را به رخ پرسپولیسی‌ها می‌کشند. با این شرایط استقلال از نظر روانی فعلا از حریف سنتی خود در نقل و انتقالات پیش است هر چند سرخ ها خیلی تلاش کردند تا با مذاکره با مرادمند و حردانی به نوعی کار استقلال را تلافی کنند.

چند بازیکن اصلی و کلیدی پرسپولیس در فصول گذشته مخالف بازگشت رامین رضاییان به تیمشان بودند و می گفتند او علیه ما مصاحبه کرده و حاشیه‌های خاص خود را دارد. در استقلال هم البته مبلغ قرارداد رضاییان می‌تواند حاشیه‌هایی را ایجاد کند، اما نکونام باید بتواند این قضیه را کنترل و مدیریت کرده و البته در مسابقات هم به خوبی از رامین بازی بگیرد. 

سرمربی استقلال می‌تواند با وجود رضاییان فوتبال تهاجمی‌تری را هم ارائه کند. جذب او برای مهاجم سرزنی، چون بلانکو هم می‌تواند خبر خوبی باشد مهاجمی که در نیم فصل دوم لیگ قبلی نشان داد که توانایی‌های سرزنی خوبی دارد و حالا با حضور رضاییان می‌تواند گل‌های بیشتری را برای استقلال به ثمر برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته