دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1403 - 11:58
کریمی به آنا خبر داد؛

دانشگاه آزاد ممسنی میزبان ماراتن یک‌هزار نفری آزمون سراسری ۱۴۰۳

دانشگاه آزاد ممسنی میزبان ماراتن یک‌هزار نفری آزمون سراسری ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی اعلام کرد که این دانشگاه میزبان ماراتن یک‌هزار نفری آزمون سراسری ۱۴۰۳ است.
کد خبر : 921933

علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳ در نوبت صبح روز‌های پنج‌شنبه و جمعه در این دانشگاه خبر داد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در تاریخ‌ ٢١ و ٢٢ تیرماه، میزبان یک‌هزار داوطلب کنکور سراسری گروه علوم انسانی و علوم تجربی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با اشاره به درخواست‌های مکرر والدین برای برگزاری کنکور در این دانشگاه بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون امن و در کمال آرامش فراهم شده است.

کریمی متذکر شد: امسال همانند سال‌های قبل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی مجری برگزاری کنکور سراسری است و اطمینان داریم دانشگاه از تمام امکانات، زیرساخت‌ها و ظرفیت خود برای برگزاری کیفی کنکور سراسری استفاده خواهد کرد.

دانشگاه آزاد ممسنی میزبان ماراتن یک‌هزار نفری آزمون سراسری ۱۴۰۳

وی تبیین کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی به‌عنوان میزبان متقاضیان آزمون سراسری بوده و این دانشگاه با همت و همکاری تمام عیار مجموعه، در تمام حوزه‌ها شرایط را برای برگزاری یک آزمون درست برای رفاه حال و آرامش داوطلبان تدارک دیده و طی این دو روز نیز شاهد برگزاری آزمون علوم انسانی و تجربی بودیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با قدردانی از کارکنان و همکاران شرکت‌کننده در برگزاری این آزمون و خواهران همکار در اداره آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون خود در این دانشگاه بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یک مرکز و موسسه پیشرو در شهرستان‌های ممسنی و رستم می‌تواند در تمام عرصه‌ها خدمات خوبی به مردم این دیار ارائه دهد.

کریمی تشریح کرد: مردم فهیم و نخبه‌پرور شهرستان‌های ممسنی و رستم همواره در سطح آزمون‌های سراسری چه آزمون‌های تخصصی و کنکور سراسری خوش درخشیده‌اند و ما همواره به این مردم افتخار می‌کنیم و مطمئن هستیم که این داوطلبان مانند همیشه افتخارآفرین خواهند بود و انتظار از خانواده‌های داوطلبان است که یک فضای امن و آرام را برای این داوطلبان بزرگوار مهیا کنند تا بتوانند به بهترین نحو ممکن آزمون دهند و در رشته موردنظر پذیرفته شوند.

دانشگاه آزاد ممسنی میزبان خوب آزمون سراسری

فرماندار شهرستان ممسنی هم در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون دانشگاه آزاد ممسنی به خبرنگار آنا گفت: امسال در سطح شهرستان ممسنی حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری ویژه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در چند مکان از جمله دانشگاه‌ها و مدارس شهرستان برگزار شد.

دانشگاه آزاد ممسنی میزبان ماراتن یک‌هزار نفری آزمون سراسری ۱۴۰۳

عبدالکریم انصاری افزود: در بازدید ما و همکاران ناظر از دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی، به‌عنوان موسسه برگزاری کنکور سیستم سرمایشی بسیار خوب بود و عوامل اجرایی، مراقبین و رابطین حوزه‌ها همه با انگیزه پای کار بودند و داوطلبان در کمال آرامش در آزمون سراسری شرکت کردند.

وی تبیین کرد: در محیط بیرون و داخل برگزاری آزمون نظم خاصی حاکم بود و شرایط خیلی خوبی را مسئولان برگزاری، تدارک دیده بودند.

فرماندار شهرستان ممسنی ابراز امیدواری کرد که امسال نیز مثل گذشته داوطلبان موفقیت‌های خوبی کسب کنند.

انصاری همچنین گفت: به خانواده‌های داوطلبان این نوید را می‌دهیم که آزمون امسال با تدبیر کامل و در کمال آرامش برگزار شده و اگر شایعه‌ای هم باشد مردم توجهی نکنند و به لطف خداوند بزرگ همه‌چیز به خوبی پیش می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته