دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

آقایی: با این وضعیت کار گاریدو در پرسپولیس سخت است/ هواداران بیرانوند را دیگر نمی خواهند

آقایی: با این وضعیت کار گاریدو در پرسپولیس سخت است  هواداران بیرانوند را دیگر نمی خواهند
بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: با این وضعیت که در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب نشده، کار گاریدو بسیار سخت خواهد بود.
کد خبر : 921855

عباس آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه گاریدو با توجه به اولین حضورش در فوتبال ایران کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی پرسپولیس و حضور موفق در لیگ نخبگان آسیا دارد، اظهار کرد: سرمربی که شناختی از فوتبال باشگاهی ایران ندارد، هدایت مدافع عنوان قهرمانی را بر عهده گرفته است. این مساله تبعاتی را به دنبال دارد، از جمله اینکه باشگاه تیم را برای فصل بعد ببندد و حتماً در مذاکرات توافقی در این زمینه صورت گرفته که در مراسم معارفه خود، دو مرتبه به این موضوع اشاره کرد. گاریدو مسئولیت مهمی را بر دوش باشگاه گذاشته و از طرفی به مرور می‌فهمد که هواداران فقط با بودن در کورس قهرمانی راضی هستند و باید به خوبی از پس این مسئولیت برآید.

پرسپولیس باید به خوبی تقویت شود

وی ادامه داد: فشار تیم بستن بر عهده باشگاه می‌افتد و عملاً عواملی که از باشگاه برای جذب بازیکن اقدام می‌کنند، کار سختی دارند، چون تیمی را آماده خواهند کرد که علاوه بر مسابقات داخلی باید آماده حضور در لیگ نخبگان آسیا شود. قطعاً بازی با حریفان بسیار خوب عربی نیاز به تیمی کاملاً قوی دارد و پرسپولیس هنوز نتوانسته بازیکنی را جذب کند که حضور وی برای آینده تیم اثربخش باشد. ضمن اینکه برخی از نفرات ثابت تیم جدا شده‌اند و هنوز تکلیف جایگزین آنها روشن نیست. بالاخره تیمی که می‌خواهد در سه جام مدعی باشد، باید به خوبی تقویت شود و از طرفی انتظار طرفداران هم کسب قهرمانی است که در این زمینه هنوز اقدامی جدی صورت نگرفته است. قطعاً گاریدو برای فصل بعد کاری بسیار دشوار در مقابل خود دارد.

هواداران بیرانوند را نمی‌خواهند

بازیکن سابق تیم پرسپولیس درباره جدایی ترابی و اسماعیلی‌فر و همچنین رفتار‌های عجیب بیرانوند که باعث ناراحتی هواداران شده، عنوان کرد: ترابی و اسماعیلی‌فر که تکلیف خود را روشن کردند و به تراکتور رفتند. موضوع پیچیده نیست، پیشنهاد مالی بهتری داشتند و رفتند وگرنه هیچ بازیکنی از تیمی که ۹ دوره قهرمان لیگ برتر شده به تیمی که یک بار هم قهرمان نشده نمی‌رود. دیگر حرف‌ها که برای بازگشت شده بود فاقد اهمیت است، آنها انتخاب خود را کرده بودند و شاید در تراکتور موفق شوند. در مورد بیرانوند هم که برای دومین بار قراردادش را فسخ کرده و هواداران هم او را نمی‌خواهند. اگر بحث این است که طرفین همدیگر را اذیت کنند که یک بحث دیگری است.  

بیرانوند بماند کارایی گذشته را ندارد

آقایی خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس از این ماجرا کنار بکشد و به دنبال جایگزین باشد. البته در صورت اینکه قرارداد دارد روی اصولی کار کند که احقاق حق شود. از طرفی موضوع کِش داده نشود چون حرمت‌ها شکسته می‌شود و تمرکز از باشگاه می‌گیرد. وقتی باشگاه تکلیف خود را مشخص کرده، بیرانوند را نمی‌خواهد، روی گزینه جایگزین اقدام کند، تیم فصل سختی را دارد و نباید تمرکز خود را روی یک بازیکن بگذارد. بیرانوند اگر در پرسپولیس بماند، کارایی گذشته را ندارد، چون طرفداران از او ناراحت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته