دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

ابلاغ آیین نامه تسهیل در ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان پزشکی 

ابلاغ آیین نامه تسهیل در ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان پزشکی 
مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت گفت: آیین نامه تسهیل در ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان پس از سال ۱۳۹۹ بازنگری شده است و به زودی به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود. 
کد خبر : 921760

مهدی باقری، مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شانزدهمین المپیاد دانشجویی اظهار کرد: حیطه‌های شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور شامل استدلال بالینی: بیماری‌ها و حوادث عروق مغزی، همگرایی در علوم پایه: آترواسکلروزیس، مدیریت نظام سلامت: پیشگیری و سلامت خانواده، کارآفرینی و کسب و کار‌های فناورانه: سلامت دیجیتال و هوش مصنوعی و آموزش پزشکی: فناوری‌های پیشرفته و هوشمند در آموزش است. 

وی افزود: یکی از تقاوت‌های این آزمون نسبت به سال گذشته، افزایش ۶۰ درصدی ثبت نام بود و آمار به بیش از ۴ هزار داوطلب رسیده است که نشاندهنده تمایل بیشتر برای حضور در المپیاد‌های پزشکی است. 

باقری تصریح کرد: وزارت بهداشت با درنظر گرفتن بودجه لازم و بکارگیری ظرفیت استادان به برگزاری دوره‌های توانمندسازی دانشجویان اقدام کرد و باعث شد تا دانشجویان با نگاه عدالت آموزشی در تمام دانشگاه‌های کشور با هر سطح رفاه به آموزش‌ها دسترسی داشته باشند. 

مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت ادامه داد: آیین نامه تسهیل در ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان پس از سال ۱۳۹۹ بازنگری شده است و به زودی به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب