دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1403 - 13:58
هاشمی مطرح کرد؛

از افزایش کیفیت خدمات آموزشی تا تلاش برای کسب درآمد‌های غیرشهریه

از افزایش کیفیت خدمات آموزشی تا تلاش برای کسب درآمد‌های غیرشهریه
معاون امور مدارس سمای استان بوشهر با اشاره به افزایش کیفیت خدمات آموزشی عنوان کرد: باید برای کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای اقدامات لازم صورت بگیرد.
کد خبر : 921707

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فخرالسادات هاشمی معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در نشست مدیران مدارس سما با اشاره به سرفصل‌های موجود در بودجه مدارس به افزایش کیفیت خدمات آموزشی، راهکار‌های برون‌رفت از زیان‌دهی مدارس سمای استان بوشهر را تشریح و بر ضرورت کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای تأکید کرد.

وی بر ضرورت جدیت مدیران مدارس، کادر آموزشی برای کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای تأکید کرد.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر، راه برون‌رفت از بحران ایجاد شده برای مدارس که منجر به زیان‌دهی آنان نیز شده را در رعایت سه نکته مهم برشمرد: نخست بالا بردن جذب دانش‌آموز، دوم رویکرد درآمد‌های غیرشهریه‌ای براساس سرفصل‌های موجود در بودجه مدارس و در نهایت مدیریت هزینه‌ها که در صورت رعایت موارد فوق مشکلات فعلی تا حد بسیار زیادی رفع می‌شود.

هاشمی متذکر شد: برای نمونه یکی از اقدامات بسیار مهم انجام شده در مدارس سمای استان بوشهر برای کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای، پیاده‌سازی سامانه مجازی به آدرس (https://lms.samabushehr.ac.ir) بوده که دوره‌ها‌ی توانمندسازی مدارس در این سامانه صورت می‌گیرد و طراحی و پیاده‌سازی آن توسط حوزه فناوری معاونت امور مدارس سما انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب