دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در نشست هم‌اندیشی خبرنگاران حوزه آموزش‌وپرورش؛

طرح معلم‌خبرنگار به‌زودی رونمایی می‌شود

طرح معلم‌خبرنگار به‌زودی رونمایی می‌شود
معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح معلم‌خبرنگار به زودی رونمایی می‌شود و با این طرح معلمان می‌توانند با ارتباط با روابط عمومی گفت‌وگو و خبر کف مدرسه اعلام کنند.
کد خبر : 921658

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی پردلی، معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش در نشست هم‌اندیشی خبرنگاران که امروز ظهر برگزار شد، اظهار کرد: در برخی از اوقات نکاتی در آموزش و پرورش مطرح می شد که امکان ایجاد حاشیه وجود داشت، که توسط نظرات خبرنگاران این نکات رفع شد.

معاون رسانه‌ای وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: ما فرصتی در آموزش و پرورش داشتیم و این بزرگترین افتخار بود که در دولت شهید رئیسی خدمت کردیم.

پردلی با بیان اینکه در وقت اخیر به فعالیت دانش‌آموزان از طریقی  به موفقیت دست یافته اند، تصریح کرد: دانش آموزی در اصفهان که عضو شورای دانش آموزی بود و قول  ترمیم آسفالت مدرسه را داده بود و عملی کرد، توسط محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری به عنوان  سفیر مدرسه سازی اعلام کرد.

وی اظهار کرد: از طرحی در راستای بند سند تحول بنیادین به‌عنوان طرح معلم‌خبرنگار به‌زودی رونمایی می‌شود و به با این طرح معلمان بتوانند با ارتباط با روابط عمومی گفت و گو و خبر کف مدرسه اعلام کنند. در این راستا سامانه ای در نظر گرفته شده است.

پردلی خاطرنشان کرد: در پرتال‌های خبرگزاری‌ها به موضوعات معلم، دانش آموزان و مدرسه توجه بیشتری شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته