دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1403 - 10:34

کار تشکیلاتی بسیج دانشجویی متناسب با اقتضای زمان روزآمد باشد

کار تشکیلاتی بسیج دانشجویی متناسب با اقتضای زمان روزآمد باشد
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: بسیج دانشجویی کار تشکیلاتی خود را باید متناسب با اقتضای زمان روزآمد کند؛ زیرا امروزه بسیاری از روش‌های قدیمی کارکرد خود را از دست داده‌اند.
کد خبر : 921610

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید سازمان بسیج دانشجویی استان لرستان با حضور محمدرضا جابر انصاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، محسن کریمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان لرستان و جمعی از مسئولان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد برگزار و با قدردانی از علیرضا خطیب‌زاده مسئول پیشین بسیج دانشجویی واحد خرم‌آباد علی قربانی به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی و طیبه فولادوند به جانشین خواهران بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی معرفی شدند.

محمدرضا جابر انصاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در این مراسم اظهار کرد: امیدواریم که در کنار شور حسینی شعور حسینی هم داشته باشیم؛ چراکه به قول سیدالشهدای اهل‌قلم شهید سید مرتضی آوینی ذکر بدون فکر و فکر بدون ذکر دو روی سکه غفلت هستند.

وی بسیج دانشجویی را زلال‌ترین جریان دانشجویی دانست و افزود: انتظار از بسیج دانشجویی متفاوت است، باید متناسب با فضای هجمه دشمن آمادگی داشته باشد و کار تشکیلاتی را که انجام می‌دهد متناسب با اقتضای زمان روزآمد کند؛ زیرا امروزه بسیاری از روش‌های قدیمی کارکرد خود را از دست داده‌اند بنابراین باید به دنبال روش‌ها و رویکردهای جدید در جذب و جلب بود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان توضیح داد: موضوع صف‌بندی و مرزبندی در دنیای امروز منحصر به دنیای استکبار و دنیای اسلام نیست و پیچیدگی‌هایی به وجود آمده که چنانچه بصیرت نداشته باشیم ممکن است به‌عنوان انسان‌هایی سر به سجود دچار خطاها و غلت هایی شویم که در برخی در قرن‌های گذشته گرفتار آن شده‌اند؛ بنابراین باید هشیار باشیم که در مواجهه با دسیسه‌های دشمن تلفات ندهیم.

محسن کریمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان لرستان نیز جابجایی مسئولان و فرماندهان بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها را در راستای کادر سازی برای جریان انقلاب و ایجاد فرصت کار تشکیلاتی برای جوانان دانشجو عنوان کرد و گفت: هدف اصلی بسیج دانشجویی دفاع از اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی در دانشگاه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته