دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1403 - 16:16

شعار مرگ بر آمریکا در عمل یعنی خدمت‌رسانی به مردم

شعار مرگ بر آمریکا در عمل یعنی خدمت‌رسانی به مردم
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان با تأکید بر اهمیت خدمت به مردم، نماد و وجه عملی شعار مرگ بر آمریکا را خدمت‌رسانی عمومی دانست.
کد خبر : 921529

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسن عجمی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان در جمع معاونان سازندگی و محرومیت‌زدایی کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بسیج سازندگی امروز در چهار محور محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و حرکت‌های جهادی مشغول فعالیت در مناطق مختلف کشور است.

وی افزود: در هر یک از این عرصه‌ها یا محورها، بسیج اساتید می‌تواند به‌عنوان بازویی فعال و توانمند در کنار سازمان بسیج سازندگی سپاه حاضر شده و در رفع بحران‌ها و حل چالش‌ها مفید واقع شود. محرومیت‌زدایی یکی از محور‌های فعالیت در مجموعه سپاه است که تاکنون توانسته‌ایم در موضوعات اجتماعی، امنیت غذایی، فنی و اشتغال طرح‌های خوبی را اجرا کنیم و یکی از این موضوعات مهم و حیاتی، مبحث آب شرب بوده که تاکنون موفق به اجرای صد‌ها پروژه آب شرب در مناطق محروم و فاقد آب شرب شده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان با اشاره به اینکه نهضت جاده‌سازی یکی دیگر از عرصه‌های کار برای ماست، اضافه کرد: یکی از نهاد‌هایی که اکنون در کشور با قوت و سرعت کار خود را پیش می‌برد، مجموعه بسیج است؛ زیرا در این مجموعه فارغ از همه ملاحظات اداری و پروسه‌ها، کار خارج از حالت پیمانکاری و با محور مردم و برای مردم و در راستای رضای خدا و عمدتاً توسط خود مردم انجام می‌شود.

عجمی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی شعار و مقوله‌ای است که بار‌ها و بار‌ها مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و بر اساس فرموده ایشان، موضوعی است که همه موضوعات کلان کشور به آن گره‌خورده و لذا این محور یکی دیگر از محور‌های مورد تأکید ماست؛ اما یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین محور‌های فعالیت ما در مجمع بسیج سازندگی، محور حرکت جهادی بوده که این به‌نوعی محور همه حرکت‌های بسیج است.

وی مطرح کرد: به بیان امام راحل(ره)، جنگ دانشگاه انسان‌سازی بوده و امروز این دانشگاه از میدان جنگ به مجموعه‌های جهادی منتقل شده به بیان دیگر، امروز مجموعه‌های جهادی همانند میدان جنگ دیروز است و نماد و سمبل عملی شعار مرگ بر آمریکا، خدمت‌رسانی عمومی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان با بیان اینکه توکل بر خدا و اراده خدایی دستمان را در آغاز و ادامه اقدامات پر می‌کند، گفت: در غالب اوقات در کار‌ها و پروژه‌ها از ظرفیت دولتی استفاده نمی‌شود؛ بلکه بر ظرفیت مردمی که ظرفیتی بزرگ و بی‌بدیل بوده تکیه می‌شود و اعتقاد دارم که اگر مردم به ما اعتماد کنند، خیلی از مشکلات و بحران‌های بزرگ قابل حل خواهند بود و توصیه من به شما توجه بیشتر و استفاده از این ظرفیت عظیم است.

عجمی گزارشی از عملکرد یک سال اخیر سازمان بسیج سازندگی در نقاط مختلف استان ارائه داد و خواستار تعامل و هم‌افزایی مجموعه بسیج اساتید استان برای رفع مشکلات و اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، پزشکی، اجتماعی و فرهنگی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته