دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1395 - 08:45

دستگیری دزد عروسک‌ها با چهره‌‌نگاری

متهم سابقه‌دار که هنگام ظهر اقدام به دزدی طلاجات دختر بچه‌ها می‌کرد، دستگیر شد. ماموران پلیس استان یزد با تصویر چهره‌نگاری شده متهم از سوی مالباختگان خردسال موفق به شناسایی متهم جوان شدند.
کد خبر : 92138

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، شکایت‌های سریالی درخصوص سرقت طلاجات دختر بچه‌ها در یکی از محله‌های شهر یزد، باعث شد تا کارآگاهان پلیس آگاهی این استان وارد عمل شده و تحقیقات درخصوص شناسایی متهم و دستگیری آن آغاز شد.


در نخستین گام کارآگاهان به سراغ مالباختگان خردسال که تمامی آنها دختر بچه‌های 3 تا 6 ساله بودند، رفته و با کمک آنها به چهره‌نگاری از مرد جوانی که طلاجات آنها را به سرقت برده بود، پرداختند.


با تصویر به‌دست آمده از متهم جوان و تطبیق آن با چهره متهمان سابقه‌دار در آلبوم متهمان اداره آگاهی تطبیق داده و از آنجایی که سارق طلاجات دختر بچه‌ها، سارق سابقه‌دار بود، هویت او شناسایی شد.


با شناسایی هویت متهم، تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد و در عملیاتی ویژه پلیسی متهم جوان دستگیر شد. مرد جوان در تحقیقات به پلیس گفت: ظهرها که خیابان‌ها خلوت است، اقدام به پرسه‌زنی می‌کردم و با دیدن دختر بچه‌ها به سراغشان رفته و طلاهای آنها را به سرقت می‌بردم.


سرهنگ منوچهر نصیری، فرمانده انتظامی شهرستان یزد در این رابطه گفت: متهمان جوان که سابقه‌کیفری در سرقت دارد تاکنون به سرقت از 7 دختر بچه اعتراف کرده است. تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی این پرونده ادامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته