دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شناسایی و تهیه اطلس سرمایه گذاری فرودگاهی با ظرفیت ۴۰ همت

شناسایی و تهیه اطلس سرمایه گذاری فرودگاهی با ظرفیت ۴۰ همت
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت:اطلس فرودگاهی با ۲۰۰ فرصت سرمایه گذاری و با ظرفیت ۴۰ همت شناسایی و آماده شده است.
کد خبر : 921370

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا نخجوانی امروز در نشست خبری هوانوردی گفت: ۵هزار پلیس و ۵ هزار پرسنل فرودگاهی تحت نطارت  شرکت فرودگاه ها فعال هستند.

مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: کنترل و نظارت و ارائه خدمات  بر کلیه پروازها تحت وظیفه شرکت فرودگاه هاست.

وی گفت: سال ۱۴۰۱ مقررات تصویب و ابلاغ شد و نظام نامه های فرودگاهی ۱۰ فرودگاه آماده و مورد بررسی قرار گرفته و براساس تطبیق آن با آیین نامه فرودگاهی صدور مجوز سه فرودگاه آماده و ابلاغ شده است.

نخجوانی گفت: ساخت فرودگاه ها و تجهیز آن یکی از برنامه های اصلی شرکت است که به عنوان نمونه ساخت  فرودگاه سقز و گناباد به همت دولت سیزدهم به اتمام رسید و تجهیزات لازم در این فرودگاه ها در شرایط مطلوب و مناسب قرار دارد.

وی گفت: ۵۶ فرودگاه در ایام نوروز  و برگزاری ایام حج و اربعین، سرویس دهی به مسافران را برعهده دارند که شرکت فرودگاه ها تا کنون شرایط مناسبی را برای مسافران در ایام مناسبتی فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت هواپیماها و ناوبری هوایی ایران گفت:  ۷۵ درصد پروازهای مناسبتی بر عهده شرکت فرودگاه های کشور است.

نخجوانی با تاکید بر مدیریت هزینه ها و مقررات حاکم ، گفت: شرکت هواپیماها در  بین ۱۰ شرکت برتر به عنوان شرکت سودآور است.

این مسئول تاکید کرد: اطلس فرودگاهی با  ۲۰۰ فرصت سرمایه گذاری با ظرفیت ۴۰همت شناسایی و آماده شده است. 

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته