دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فسخ قرارداد ملی پوشی که به خاطر او به قلعه نویی تاختند/ حزباوی فقط یک سال در السد دوام آورد

فسخ قرارداد ملی پوشی که به خاطر او به قلعه نویی تاختند  حزباوی فقط یک سال در السد دوام آورد
قرارداد مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان با باشگاه السد قطر فسخ شد تا شاهد یک انتقال نافرجام برای بازیکن جوان کشورمان باشیم.
کد خبر : 921361

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه السد قطر اعلام کرد قرارداد این باشگاه با امین حزباوی مدافع ایرانی تیمش فسخ شده است. این خبر درحالی اعلام شده که سال گذشته حزباوی بعد از بازی های خوب در تیم فولاد و تیم های ملی امید و جوانان کشورمان مورد توجه السد قطر قرار گرفت و با قراردادی 5 ساله به این تیم پیوست.

حزباوی درحالی که هنوز در فوتبال ایران تبدیل به چهره شناخته شده نشده بود سر از قوتبال قطر در آورد و شاید همه به دلیل قرارداد 5 ساله ای که بست فکر می کردند که او ستاره نوظهوری برای تیم ملی خواهد بود و به همین دلیل وقتی برای جام ملت های آسیا امیر قلعه نویی نام این بازیکن را خط زد به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. ناکامی در قهرمانی در جام ملت ها یکی از دلایلی شد که معترضین به شیوه بازی تیم ملی از قلعه نویی ایراد بگیرند چرا بازیکن ستاره ای مثل حزباوی را دعوت نکرده و اگر او بود می توانست به خط دفاعی تیم ملی کمک کند.

این بازیکن در ادامه بعد از جام ملت ها از سوی امیر قلعه نویی به تیم ملی هم دعوت شد اما هنوز آن طور که باید نتوانسته جایگاه خود را در تیم ملی پیدا کند و حتی بعد از سفر تیم ملی به هنگ کنگ وقتی قرار بود این بازیکن در بازی با ازبکستان در تهران بازی کند به قلعه نویی اعلام کرد به دلیل خستگی شرایط حضور در ترکیب تیم ملی را ندارد.

امروز که باشگاه السد اعلام به فسخ قرارداد با حزباوی کرده در توضیحاتی عجیب برخی مدعی هستند دلیل این فسخ پیشنهادی است که فدراسیون قطر برای تغییر تابعیت به این بازیکن داده و او چون نپذیرفته اکنون قرارداد وی با السد فسخ شده است.ادعایی که عجیب  به نظر می رسد چون  این سوال ایجاد می شود چطور یک باشگاه حرفه ای می تواند قرارداد 5 ساله با یک بازیکن جوان و آینده دار را نادیده بگیرد؟

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته