دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1403 - 00:02
جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با آنا:

اصولگرایان اختلافات را کنار بگذارند/ همه به دولت جدید کمک کنند

اصولگرایان اختلافات را کنار بگذارند  همه به دولت جدید کمک کنند
یک نماینده پیشین مجلس با تأکید بر اینکه اصولگرایان اختلافات را کنار بگذارند، گفت: همه باید به رئیس جمهور جدید کمک کنیم تا شرایط کشور را سروسامان دهد و اتفاقات خوبی برای کشور بیفتد.
کد خبر : 921093

محمدجواد جمالی نوبندگانی عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا با بیان اینکه پایان رقابت‌های انتخاباتی باید آغاز رفاقت‌ها و همدلی و یکپارچگی باشد، گفت: تشتت و اختلاف در شرایط کنونی اصلاً جایز نیست و باید احزاب و گروه‌های مختلف به سمت همدلی و همگرایی پیش بروند تا بتوان مشکلات موجود در کشور را حل و فصل کرد و از سوی دیگر باید به دولت جدید کمک شود تا بتواند از ظرفیت‌های مختلف موجود بهره ببرد و این ظرفیت‌های را در راستای اعتلای کشور و نظام به کار گیرد.

جمالی نوبندگانی با اشاره به اتفاقاتی که بعد از اعلام نتایج انتخابات در اردوگاه اصولگرایان رقم خورده است، اظهار کرد: اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ با هم متحد شدند و شهید رئیسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد ولی در انتخابات اخیر به شاخه‌های مختلف تبدیل شدند و این موضوع خیلی به نفعشان نبود ولی به طور کلی اصولگرایان طی سال‌های اخیر همواره به شاخه‌های مختلف تقسیم شدند و امکان وحدت را برایشان کمرنگ کرد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم این پیام را برای اصولگرایان به همراه داشت که عدم وحدت و تشدید اختلافات در نهایت منجر به شکست می‌شود. اصولگرایان باید از این شکست‌ها درس بگیرند و تلاش کنند حول وحدت تمرکز داشته باشند.

نماینده مجلس دهم گفت: اکنون زمان مناسبی برای اختلاف میان حامیان آقایان جلیلی و قالیباف نیست و نباید طرفداران این دو به یکدیگر برچسب بزنند و بی‌احترامی کنند. این اختلافات هیچ نتیجه‌ای در پی ندارد و فقط شرایط را بدتر می‌کند و حتی امکان دارد عملکرد مجلس را با اخلال مواجه کند و مجلس فعلی را درگیر حواشی بسیاری کند، چون در مجلس هم طرفداران این نماینده هستند و به نفع مجلس نیست.

جمالی نوبندگانی تأکید کرد: انتخابات تمام شده و نتیجه آن هم مشخص است. همه باید به رئیس جمهور جدید کمک کنیم تا شرایط کشور را سروسامان دهد و اتفاقات خوبی برای کشور بیفتد. یکی از زیبایی‌های مردم‌سالاری دینی همین است و باید این زیبایی‌ها و شکوهی که مردم‌سالاری دینی برای کشور به همراه داشته را مدنظر قرار داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب