دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1403 - 16:20
محمدی‌نژاد:

دانشگاهیان باید با مباحث علمی و پژوهشی به جهاد تبیین بپردازند

دانشگاهیان باید با مباحث علمی و پژوهشی به جهاد تبیین بپردازند
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس تأکید کرد که دانشگاهیان باید همواره با مباحث علمی و پژوهشی به جهاد تبیین بپردازند.
کد خبر : 920440

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احسان محمدی‌نژاد معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در نشستی با موضوع «بررسی نقش و عملکرد دولت‌ها» که با حضور جمعی از استادان و اعضای هیئت علمی در واحد بندرعباس برگزار شد، هدف از نشست انتخاباتی و هم‌اندیشی استادان را بررسی نقش و کارکرد دولت‌ها در حیات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جوامع عنوان کرد.

وی اضافه کرد: رویکرد بحث و گفت‌گو می‌تواند در روشنگری افکار عمومی نقش مهمی ایفا کند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس یادآور شد: دانشگاهیان باید همواره با مباحث علمی و پژوهشی به جهاد تبیین بپردازند و واقعیت‌های انجام شده را به نحو واقعی و مطلوب در جامعه اشاعه دهند و با مقایسه علمی دستاورد‌های و داشته‌های قبل و حال به تبیین و روشنگری جهادگرایانه بپردازند.

محمدی‌نژاد تأکید کرد: روشنگری در بیان آنچه داشته‌ایم و آنچه امروز به آن دست یافته‌ایم می‌تواند مردم را آگاه و پویا کند تا در مباحث مطرح شده توسط دشمن، فریب حرف‌های پرطمطراق آنان را نخورند.

به گزارش آنا؛ در این نشست تخصصی عده‌ای از استادان در تخصص‌های مختلف با بیان مسائل تخصصی و ارائه راهکار‌های علمی برای بالا بردن مشارکت مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به چراها، چالش‌ها و اما و اگر‌های مطرح شده در جامعه پاسخ دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته