دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
واکنش معاون قهرمانی به اعتراض برخی کاندیداهای ووشو

اسبقیان: مشکلی با حضور گاریدو نداریم/ نامه اردوی پرسپولیس نیامده است+ فیلم

اسبقیان: مشکلی با حضور گاریدو نداریم  نامه اردوی پرسپولیس نیامده است+ فیلم
معاون قهرمانی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: در کلیات حضور گاریدو در پرسپولیس مشکلی نداریم.
کد خبر : 920352

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شروین اسبقیان پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو در مورد شائبه برانگیز بودن غیبت برخی نامزد‌ها و اینکه ظاهرا ۳ کاندید غایب قصد شکایت به دیوان عالی کشور به دلیل شیوه برگزاری انتخابات را دارند، گفت: هر عزیزی می‌تواند نقطه نظراتی داشته باشد و به مراجع ذی‌صلاح شکایت کند، اما آنچه به عنوان مسئول برگزاری مجامع و معاون قهرمانی وزارت ورزش باید بگویم این است که هیچ ابهامی در برگزاری انتخابات نیست و تمام مسائل قانونی انجام شده است. صدیقی هم از امروز به عنوان رئیس قانونی فدراسیون ووشو رسمیت دارد. قطعا امروز هم در صورت فرصت داشتن وزیر، حکم او صادر شود.

معاون قهرمانی وزارت ورزش درخصوص طولانی شدن بلاتکلیفی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، توضیح داد: از شنبه ثبت نام نامزد‌های این فدراسیون شروع می‌شود.

اسبقیان درمورد اینکه به عنوان مسئول شورای برون مرزی وزارت ورزش درخصوص آخرین وضعیت مجوز خوان گاریدو عنوان کرد: با کلیات انتخاب گاریدو موافقت حاصل شده و فقط برخی مسائل اداری وجود دارد که انجام می‌شود.

وی درمورد صدور مجوز اردوی هلند تیم پرسپولیس، گفت: در این مورد باید با ما مکاتبات کنند.

معاون وزارت ورزش درپاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال مکاتبه‌ای با این وزارتخانه درمورد اردوی مذکور نداشته است، گفت: تا امروز ندیده‌ام مگر اینکه به دوستان ما در دفتر مشترک فدراسیون‌ها نامه رسیده باشد که باید آن را ببینیم. قطعا اگر پرسپولیس مکاتبه‌ای انجام داده باشند فدراسیون هم به ما منعکس می‌کند و پس از بررسی آن را انجام می‌دهیم.

اسبقیان درپاسخ به اینکه آیا وزارت ورزش مخالفتی با اردوی خارجی تیم‌ها ندارد، زیرا معمولا اردوی خارجی سرخابی‌ها در سال‌های اخیر منتفی شده است، توضیح داد: وزارت ورزش سفر را بررسی کارشناسی می‌کند و مشکل خاصی با حضور تیم‌ها در اردو‌ها نداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته