دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نامه باشگاه پرسپولیس برای اردوی خارجی در گروی امضای تاج/تمرد عجیب برخی بازیکنان پرسپولیس برای ارائه پاسپورت!

نامه باشگاه پرسپولیس برای اردوی خارجی در گروی امضای تاج تمرد عجیب برخی بازیکنان پرسپولیس برای ارائه پاسپورت!
باشگاه پرسپولیس برای 29 تیر قصد داشتشود اما این اردو با تعویق روبرو شده است.
کد خبر : 920127

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر باشگاهی برای برگزاری اردوی خارج از کشور باید درخواست خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کند و سپس فدراسیون طی فرایندی آن را در اختیار شورای برون مرزی می گذارد.

باشگاه پرسپولیس در همین راستا برای برگزاری اردوی خود در هلند درخواست خود را برای فدراسیون فوتبال ارسال کرده اما مشخص نیست چرا مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال این درخواست را امضا نکرده تا برای شورای برون مرزی وزارت ورزش ارسال شود.

همین باعث شد تا روز گذشته شورای برون مرزی نتواند درخواست پرسپولیس برای اردوی خارج از کشور را بررسی کند. البته این اردو قرار بود 29 تیر برپا شود اما به دلیل نامشخص بودن حضور گاریدو در تهران و همچنین نامشخص بودن وضعیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس قرار شده این اردو با تعویق چند روزه انجام شود.

این روزها مسئولان پرسپولیس در حال جمع آوری پاسپورت از بازیکنان خود هستند تا برای گرفتن ویزا اقدام کنند. نکفته عجیب هم اینجاست برخی از بازیکنان تیم به دلیل اینکه مطالبات قبلی خود را نگرفته اند حاضر به دادن پاسپورت به باشگاه نشده اند. این در شرایطی است که روزگذشته مالک باشگاه پرسپولیس تصویب رد 100 میلیارد تومان به باشگاه تزریق می شود تا هم مطالبات سه سال گذشته پرداخت شود هم اقدامات برای فصل آینده انجام شود اما برخی از بازیکنان تیم به دلیل برخی بدقولی ها اعتماد ندارد و می گویند تا پیامک واریز برای آنها نیاید همکاری نمی کنند.

در همین راستا علی نعمتی مدافع سرخپوشان هم که باید برای تمدید قراردادش راهی باشگاه شود اعلام کرده طلب 6 میلیاردی اش را می خواهد و باشگاه به او اعلام کرده طلب او آماده است اما برای واریز باید به باشگاه مراجعه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته