دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1403 - 13:41

«جهاد تبیین»، «روشنگری» و «اقناع» مثلث افزایش مشارکت مردم در انتخابات

«جهاد تبیین»، «روشنگری» و «اقناع» مثلث افزایش مشارکت مردم در انتخابات
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان عنوان کرد: «جهاد تبیین»، «روشنگری» و «اقناع» در شرایط کنونی می‌تواند در بالا رفتن مشارکت مردم، انتخاب فرد اصلح‌تر و حضور پرشور جوانان نقش مهمی داشته باشد.
کد خبر : 920167

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در نشست شورای فرهنگی استان هرمزگان که با حضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، رئیس شورای پژوهشی استان هرمزگان، رؤسای واحد‌ها، مراکز به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، انتخابات را یک صحنه بزرگ از اقتدار و قدرت نظام خواند و اظهار کرد: انتخابات باشکوه و میزان مشارکت بالا می‌تواند دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید و مستأصل کند و کشور را از شرّ بلایای دشمنان حفظ و محفوظ نگه دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، نقش دانشگاهیان را در بالا بردن میزان مشارکت و انتخاب فرد اصلح مهم و حیاتی خواند و ادامه داد: «جهاد تبیین»، «روشنگری» و «اقناع» در شرایط کنونی می‌تواند در بالا رفتن مشارکت مردم، انتخاب فرد اصلح‌تر و حضور پرشور جوانان نقش مهمی داشته باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان هم در این نشست بر ضرورت نقش و عملکرد دانشگاهیان در راستای بالا رفتن مشارکت تأکید کرد و افزود: امروز باید مردم ما هوشیارتر از قبل عمل کنند و ببینند وقتی دشمن تلاش دارد مشارکت را پایین بیاورد، به طور حتم منافعی در این راستا برای او دارد و ما به عنوان قشر دانشگاهی باید در خنثی سازی این توطئه‌ها ف فعال و پویا عمل کنیم.

حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد افزود: علاوه بر مشارکت بالا باید فراز‌های مقام معظم رهبری را در انتخاب فرد اصلح مد نظر قرار دهیم و هر نامزدی با این شاخصه‌ها، نزدیکی بیشتر دارد او را به عنوان فرد اصلح انتخاب و به دیگران معرفی کنیم.

وی تبیین کرد: راه‌اندازی و فعالیت هیئت‌های مذهبی باید در این ماه بیش از قبل باشد و مصادف شدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با ایام تعطیلات تابستانی دانشگاه آزاد نباید در برگزاری این برنامه مهم و مذهبی خلل ایجاد کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، علاقه‌مندی جوانان دانشجو و خواسته آنان را برای برگزاری مراسم در این ایام منطقی خواند و افزود: باید در این ایام فضا به نحوی طراحی و برنامه‌ریزی شود تا دانشجویان بتوانند در این ایام به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خود و بالا بردن مشارکت مردم در این مراسم‌ها اهتمام بورزند.

به گزارش آنا؛ این نشست با بررسی بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و پیشنهادهای سازنده ادامه یافت و برخی از مباحث مهم درراستای عملیاتی و اجرایی شدن مصوب شد تا به واحد‌ها و مراکز دانشگاهی ابلاغ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته