دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1403 - 13:20
در جمع بازاریان محله شوش تهران؛

پزشکیان: باید کاری کنیم تاجران ما با دنیا ارتباط داشته باشند

پزشکیان: باید کاری کنیم تاجران ما با دنیا ارتباط داشته باشند
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در جمع بازاریان محله شوش اظهارکرد: برای رونق اقتصادی باید در‌ها را روی دنیا باز کنیم. باید کاری کنیم تجار با دنیا ارتباط داشته باشند.
کد خبر : 920158

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود پزشکیان، نامزد مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ امروز در جمع بازاریان صنف لوازم خانگی محله شوش تهران رفت و با بیان سخنانی اظهار کرد: این قول را می‌دهد که هیچ وقت به شما دروغ نخواهم گفت و وعده‌ای نمی‌دهم که به آن عمل نکنم.

وی با بیان اینکه با تمام وجود تلاش خواهم کرد مشکل فقر، بیکاری، تبعیض و بی‌عدالتی را در کشور و جامعه از بین ببرم، اضافه کرد: مجبوریم برای اینکه رونق اقتصادی ایجاد شود، باید دروازه‌های کشور را بروی همه باز کنیم تا تاجران ما بتوانند با همه دنیا ارتباط داشته باشند. نمی‌شود با مرزهای بسته و درون یک قفس توسعه، اشتغال و رونق ایجاد کرد.

پزشکیان گفت: کاری خواهیم کرد از طبقه‌ای که قدرت پرداخت مالیات ندارند، مالیات گرفته نشود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: این نگاهی که به وجود آمده و یک گروه تصور می کنند عقل کل هستند و بقیه هیچ چیز حالی شان نمی شود را از بین ببریم. 

وی افزود: نباید اجازه دهیم عده ای تصور کنند آنها حق دارند، آنها مردم هستند، بقیه مردم نیستند؛ به آنها می گویم شما مردم هستید، ما هم مردم هستیم، آن ۶۰ درصدی که در انتخابات شرکت نکردند هم مردم هستند و ما موظفیم صدای آنها را هم بشنویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته