دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۳۲ هزار کلاس درس در سه سال گذشته ساخته شد

۳۲ هزار کلاس درس در سه سال گذشته ساخته شد
مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز گفت: از وزارت آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس که با تعامل سارنده باعث شدند با کمک خیرین در سه سال گذشته بیش از ۳۲ هزار کلاس درس ساخته‌ شود تشکر و تقدیر می‌کنیم که بساط علم و دانش را گسترش دهند.
کد خبر : 920070

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا جعفری، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز در همایش ملی تکریم خیرین مدرسه‌ساز که امروز پیش از ظهر در سالن اجلاس سران برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و نام شهید جمهور، اظهار کرد: داریوش گنجی یکی از  خیرین مدرسه‌ساز بود که سال‌ها در آلمان زندگی می‌کرد، ۱۵ مدرسه در بیرجند و استان خراسان جنوبی ساخت و در زادگاهش به دیار ابدیت پیوست و یادشان را گرامی می‌دارم.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز  ابراز کرد: آثار خیر و برکت خیرین در نقاط مختلف کشور نورافشانی می‌کند و بذر علم و دانش را در همه جا می‌نشاند. شهید جمهور ستاد ویژه‌ای را برای هم‌افزایی و یک سند را با خیرین ایجاد کرده بودند که مشکلات و موانع را بردارد. امیدواریم رئیس‌جمهور جدید توجه به آموزش و پرورش و خیرین شریک راهبردی دولت را جدی بگیرند.

جعفری ادامه داد: تعهدات خیرین به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید و قصد داریم آن را به ۲۰ هزار میلیارد برسانیم.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز افزود: از وزارت آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس که با تعامل سارنده باعث شدند با کمک خیرین در سه سال گذشته بیش از ۳۲ هزار کلاس درس ساخته‌ شود تشکر و تقدیر می‌کنیم که بساط علم و دانش را گسترش دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته