دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1403 - 14:42
با حضور دکتر طهرانچی؛

سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» آغاز به کار کرد

سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» آغاز به کار کرد
سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.
کد خبر : 919958

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رؤسای واحد‌های برگزیده فعال در این حوزه و سایر اندیشمندان و صاحبنظران تعلیم و تربیت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان آغاز به کار کرد.

دبیر علمی سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» در این نشست گفت: این رویداد با همکاری معاونت علوم انسانی و هنر و معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و فرهیختگانی از دانشگاه آزاد اسلامی، سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی برگزار شد و تلاش داریم درراستای تحقق گام دوم با تکیه بر اجرای تعلیم و تربیت اسلامی گام بردارد.

زهره سعادتمند با اشاره به اینکه همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» در 10 محور و همراه با پنل‌های تخصصی از سال گذشته آغاز به کار کرده است، افزود: حکمت ساحت‌های گوناگون دارد؛ ازجمله حکمت در بینش، در فضیلت‌های اخلاقی، خردگرایی، اخلاص، بصیرت، غیرت و ایثار که همگی از مفاهیم قرآنی هستند و اولویت نخست نظام جمهوری اسلامی پیاده‌سازی تعلیم و تربیت است، بنابراین تعلیم و تربیت باید با حکمت و حکمرانی اسلامی توأم باشد.

سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» آغاز به کار کرد

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاه مثبت و امیدوارانه به آینده توجه می‌شود، دانشگاه آزاد اسلامی هم از همان ابتدا با تمام ظرفیت
بزرگ خود برای تحقق گام دوم برنامه‌ریزی کرده و برگزاری این همایش و اقدامات
مشابه در راستای اجرای همین مبحث است.

دبیر علمی سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» متذکر شد: برای برگزاری این رویداد علمی، کمیته‌ای علمی متشکل از فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‌های دولتی شامل دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه اصفهان، پژوهشگاه مطالعات آب و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعالیت مشترک داشتند.

سعادتمند تبیین کرد: حامیان همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» گروهی متشکل از برخی از دانشگاه‌های دولتی و پیام نور کشور، دفتر تبلیغات اسلامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حوزه‌های علمیه بودند.

سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» آغاز به کار کرد

وی بیان کرد: قبل از برگزاری همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» در اسفندماه سال گذشته، پیش‌همایش تخصصی برگزار شد که در خلال آن، ۸۲ مقاله و ۲۰ پوستر تخصصی برگزیده شد.

دبیر علمی سومین همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» افزود: در همایش ملی «تربیت، حکمت و حکمرانی» از پوستر چهارمین جشنواره امامت و مهدویت توسط دکتر طهرانچی، محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، سید جواد جعفری مدیرکل بنیاد امامت و مهدویت و سایر مسئولان رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته