دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

مظفری زاده در واکنش به مذاکره با نویدکیا: با 3 گزینه در حال مذاکره هستیم/ مطهری یکی از سه گزینه سرمربیگری تراکتور است

مظفری زاده در واکنش به مذاکره با نویدکیا: با 3 گزینه در حال مذاکره هستیم  مطهری یکی از سه گزینه سرمربیگری تراکتور است
سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: زنوزی برای ادامه مالکیت به جمع‌بندی نهایی نرسیده اما برای آنکه کار ناقص نماند و هواداران دغدغه‌ای نداشته باشند دستور اجرایی شدن کارها را صادر کرده است.
کد خبر : 919854

سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه آیا حمید مطهری در فصل آینده در باشگاه تراکتور خواهد بود یا  خیر اظهار کرد: دقیقا روی این موضوع کار می‌کنیم. در حال جمع‌بندی هستیم تا سرمربی تیم را اعلام کنیم. مطهری با تراکتور قرارداد دارد و در حال مذاکره با او برای ادامه همکاری هستیم. ظرف چند روز آینده تکلیف کادرفنی تیم مشخص خواهد شد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره اینکه در خبر‌ها آماده بود حمید مطهری در میان گزینه‌های سرمربیگری تراکتور نیست، تصریح کرد: مطهری با ما قرارداد دارد. ضمن اینکه فصل پیش خیلی زحمت کشید و نتایج خوبی با تیم گرفت. بحث اینکه با تیم می‌ماند در حال بررسی است ولی اینکه در میان گزینه‌های باشگاه نیست مورد تأیید نیست. او یکی از گزینه‌های سرمربیگری باشگاه در فصل بعد است.

وی در مورد اینکه تکلیف مدیرعامل باشگاه تراکتور چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت: این موضوع بستگی به نظر هیئت مدیره باشگاه دارد. فعلاً وظیفه سرپرستی باشگاه را بر عهده من گذاشتند که در حال انجام آن هستم. تصمیم‌گیری نهایی در مورد مدیرعامل با هیئت مدیره باشگاه است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره اینکه محمدرضا زنوزی پس از جلسه با هواداران باشگاه تصمیم گرفت به عنوان مالک به کار خود ادامه دهد، یادآور شد: زنوزی به جمع‌بندی نهایی نرسیده است. با توجه به هزینه‌های پرداختی و رساندن جایگاه تراکتور به این سطح، برای آنکه کار ناقص نماند و هواداران دغدغه‌ای نداشته باشند، به موازات واگذاری باشگاه، چه مالکیت با ما باشد چه با مجموعه دیگری، کارها اجرایی می‌شود، بنابراین تیم از حالت بلاتکلیفی خارج شد و لطمه‌ای نمی‌بیند.

وی در مورد اینکه از محرم نویدکیا به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تراکتور نام برده شده است، گفت: کلاً سه گزینه داشتیم که در حال مذاکره با آنها هستیم و در چنین شرایطی نام چندین گزینه را برای سرمربیگری تراکتور برده‌اند در حالی که گزینه ما نبودند. بعد از جمع‌بندی نهایی و توافق با سرمربی تیم، نام وی اعلام می‌شود.  

مظفری‌زاده در خصوص اینکه محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفته به دلیل مذاکره باشگاه تراکتور با مجتبی حسینی سرمربی تیمش به کمیته اخلاق شکایت خواهد کرد، گفت: با احترام به رجاییان ولی او بدون آنکه تحقیقی کرده باشد و از صحت و سقم این موضوع مطلع شود چنین اظهارنظری را داشتند. ضمن اینکه اگر به قانون مراجعه کنید بحث سرمربی و مربی شامل موضوع بازیکنی که قرارداد دارد، نمی‌شود. رجاییان عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ است و باید بهتر از من این موضوع را بداند. رجاییان مختار است به هر نهاد و ارگانی که صلاح می‌داند شکایت کند ولی مطرح کردن چنین موضوعی بدون تحقیق و اطلاع از صحت ماجرا را از سوی رجاییان انتظار نداشتیم. 

وی درباره اینکه چند بازیکن از تراکتور جدا خواهند شد، عنوان کرد: باید وضعیت کادرفنی ما مشخص شود، هر چند با هر سه گزینه‌ای که مذاکره کردیم، لیست بازیکنان مدنظرشان را پرسیدیم. گزارش آنالیز فنی فصل گذشته را هم در روز‌های اخیر خوانده‌ایم. بر اساس نیاز تیم و تقویت نقاط ضعف تیم، در مورد لیست خروجی تصمیم‌گیری می‌کنیم. هر موقع به جمع‌بندی نهایی درباره لیست ورودی و خروجی رسیدیم اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته