دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

رجاییان: پرسپولیس و سپاهان خواهان جذب لیموچی هستند/دوستان تراکتوری از ما ناراحت نشوند

رجاییان: پرسپولیس و سپاهان خواهان جذب لیموچی هستند دوستان تراکتوری از ما ناراحت نشوند
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: مذاکره با سرمربی تیم ما غیرقانونی است و فردا دوستان تراکتوری ما ناراحت نشوند، چون ما می‌خواهیم به کمیته اخلاق شکایت کنیم.
کد خبر : 919665

محمد رجاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه بحث جدایی مجتبی حسینی از سرمربیگری آلومینیوم اراک و حضور وی در تراکتور مطرح شده، اظهار کرد: همه باشگاه‌ها دارند جان می‌کنند تا مجوز حرفه‌ای بگیرند. اسم حرفه‌ای بیانگر خیلی از مسائل و شاخصه‌هاست. من فکر و ذهنم این است که بحث حضور حسینی در تراکتور شایعه بوده و اتفاقی نیفتاده است.  

وی ادامه داد: باشگاه تراکتور با سرپرستی سعید مظفری زاده اداره می‌شود. وقتی راهبرد اداره باشگاه تراکتور هنوز مشخص نیست، سرمربی هم ندارد. اگر واقعاً باشگاه تراکتور مجوز حرفه‌ای گرفته و با سرمربی تیم ما مذاکره کرده، چون حسینی با ما قرارداد دارد، چنین کاری را در عرف فوتبال بین‌المللی نمی‌بینم. چنین کاری غیرقانونی است و فردا دوستان تراکتوری ما ناراحت نشوند، چون ما می‌خواهیم به کمیته اخلاق شکایت کنیم. مجتبی حسینی با ما قرارداد دارد و چگونه می‌شود با او مذاکره کرد؟ فکر می‌کنم اینها همه شایعه است. دلال‌ها و مدیر برنامه‌ها بحثی را به میان آورده‌اند، در راستای منافع خودشان فوتبال کشور را جلو می‌برند تا به درآمد برسند. مسئله انتقال حسینی به تراکتور هم به راه انداخته‌اند. 

رجاییان درباره اینکه مهدی لیموچی از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارد، یادآور شد: تنها باشگاهی که به ما نامه زده پرسپولیس است. باشگاه سپاهان هم با ما مذاکره کرده است. آنهایی که می‌خواهند به ساختار باشگاه آلومینیوم از بازیکن و مربی دست اندازی کنند باید بدانند همه اعضای تیم با ما قرارداد دارند. همه متقاضیان باید بیایند و رضایت باشگاه آلومینیوم را جلب کنند. عرف فوتبال حرفه‌ای و بین‌الملل هم نامه‌نگاری است. در مورد لیموچی منتظر جلسه با حسینی هستم تا وی به عنوان سرمربی بگوید جایگزینی برای لیموچی دارد یا ندارد، بعد از آن تصمیم‌گیری می‌کنیم. با رضا درویش و مهدی آذربایجانی مدیرعاملان باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان جلسه داشته‌ام.  

وی در خصوص اینکه رقم کدامیک از باشگاه‌های پرسپولیس و سپاهان برای جذب لیموچی بالاتر است، عنوان کرد: هنوز به مسئله مبلغ نرسیده‌ایم. باید نظر نهایی را مجتبی حسینی بدهد تا وارد مرحله بعدی شویم. هر دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان گفته‌اند اگر لیموچی را به ما بدهید، در قبال او بازیکنی از تیم‌مان را برای شما آزاد می‌کنیم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته