دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1403 - 08:45

ارائه وام به دانش‌آموختگان علاقه‌مند به کار در «آزمایشگاه ساخت افزایشی صدرا» با کارمزد ۴ درصد

ارائه وام به دانش‌آموختگان علاقه‌مند به کار در «آزمایشگاه ساخت افزایشی صدرا» با کارمزد ۴ درصد
مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس از ارائه وام به دانش‌آموختگان علاقه‌مند به آزمایشگاه ساخت افزایشی صدرا با کارمزد ۴ درصد خبر داد.
کد خبر : 919827

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت دفتر ارتباط با صنعت و دانشکده آموزش مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس برگزار شد.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در این نشست با ابراز حمایت از دانش‌آموختگان آموزش‌دیده در آزمایشگاه ساخت افزایشی صدرا، دغدغه‌های موجود در امر اشتغال دانش‌آموختگان را مطرح و بیان کرد: افراد دانش‌آموخته‌ای که از سوی این آزمایشگاه به این اداره‌کل معرفی شوند، می‌توانند از مزایای وام خاص آن بهره‌مند شوند.

وحید خداپرست متذکر شد: براین اساس علاقه‌مندان به دو طریق می‌توانند از وام با کارمزد ۴ درصد این اداره‌کل برخوردار شوند یا به صورت انفرادی و اشتغال خانگی یا از طریق معرفی شرکت‌های پشتیبان مشاغل خانگی، بنابراین مرکز تحقیقات مقرر کرد تا افراد آموزش‌دیده در آزمایشگاه به صورت مستقیم و افراد دیگر بعد از شرکت در آزمون صلاحیت‌سنجی آزمایشگاه، امکان دریافت معرفی‌نامه دریافت وام را داشته باشند.

وی یادآور شد: افراد علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به دفتر مرکز تحقیقات شیمی پلیمر و نفت دانشگاه آزاد اسلامی شیراز (ساختمان مهندسی ۲، اتاق ۳۲۱) یا تماس با شماره ۰۹۱۷۹۱۰۳۳۸۳ برای این موضوع اقدام کنند.

حسن سلطانی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس هم در این نشست با معرفی طرح پویش کارآموزی، فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی صورت گرفته در آزمایشگاه ساخت افزایشی صدرا را اینگونه تشریح کرد: این آزمایشگاه به‌عنوان زیرمجموعه مرکز تحقیقات مهندسی شیمی، نفت و پلیمر شکل گرفته و در حال گسترش است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته