دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1403 - 17:30

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان: برای کسب مدال به المپیک می‌رویم/وزیر ورزش: همان طور که فروغی توانست بقیه هم می توانند+ فیلم

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان: برای کسب مدال به المپیک می‌رویم وزیر ورزش: همان طور که فروغی توانست بقیه هم می توانند+ فیلم
وزیر ورزش و جوانان عصر امروز با حضور در اردوی تیراندازی با کمان از امکانات و وضعیت ورزشکاران این رشته بازدید کرد.
کد خبر : 919606

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، عصر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش به همراه شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان حاضر شد. مبینا فلاح تنها ورزشکار این رشته در المپیک پاریس است. در جریان این بازدید غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدارسیون خطاب به هاشمی گفت: چهار دوره در المپیک حضور داشتیم، اما در هر دوره اولین بازی را باختیم. امروز با سرمربی جلسه داشتیم و برای کسب مدال صحبت کردیم که کار سختی است.

کیومرث هاشمی نیز در گفت و گو با مبینا فلاح بانوی کماندار ایران در المپیک پاریس گفت: همانطور که جواد فروغی در توکیو توانست، بقیه ورزشکاران هم می‌توانندباید تمرکز خود را روی مسابقه قرار دهید و گوش به فرمان سرمربی باشید. تلاش زیادی کردید و نتیجه آن هر چه شد باید پذیرفت. شاید توقع مدال بالا باشد ولی دور از دسترس نیست. همانطور که جواد فروغی در المپیک خواست و توانست سایر ورزشکاران هم می‌توانند. 

مبینا فلاح نیز در این دیدار خطاب به هاشمی گفت: کسب سهمیه المپیک تنها تلاش من نبود بلکه کادر فنی و فدراسیون و دکتر شعبانی بهار تلاش کردند. انتظار حمایت بیشتری از مسئولین داریم، چون رشته ما تجهیزات محور است و کمان نقش مهمی در نتیجه دارد. چون تحریم هستیم و هزینه بالاست از عهده خانواده من خارج است و امیدوارم وزارت ورزش هم کمک کند.

در این دیدار همچنین وزیر ورزش ضمن اهدای هدیه کسب سهمیه المپیک به مبینا فلاح از وی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته