دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

حضور ۲۵۰ شرکت دانش‌بنیان در «فارمکس» 6/ هوش مصنوعی به کمک نمایشگاه می‌آید

حضور ۲۵۰ شرکت دانش‌بنیان در «فارمکس» 6  هوش مصنوعی به کمک نمایشگاه می‌آید
دبیر سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس از حضور ۵۰۰ شرکت تولیدی و برگزاری ۱۱۰ عنوان آموزشی در این نمایشگاه خبر داد.
کد خبر : 919551

میثم کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناروی آنا با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس اظهار کرد: این نمایشگاه قرار است ۱۴ تیر 1403 در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شود.

کریمی افزود: در ششمین نمایشگاه مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی (فارمکس) ۵۰۰ شرکت تولیدی حضور دارند که ۵۰ درصد از آنها را شرکت‌های دانش‌بنیان تشکیل می‌دهند و قرار است محصولات جدیدی نیز در این نمایشگاه رونمایی شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۱۱۰ عنوان آموزشی نیز به شرکت کنندگان ارائه می‌شود، گفت: ۳۷ هیئت تجاری از کشور‌های مختلف به همراه سفرای آنها در ششمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس حضور دارند.

به گفته کریمی این نمایشگاه از سوی سندیکای سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو و وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در ششمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس برای نخستین بار هوش مصنوعی و ربات‌ها به کمک برگزارکنندگان می‌آید و پذیرایی از مهمانان حاضر و بازدیدکنندگان بر عهده ربات خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته