دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1403 - 10:58

رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد گرمسار به ۴۶ رشته رسید

رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد گرمسار به ۴۶ رشته رسید
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از افزایش دو رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 919485

طاهره چالدره رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از افزایش دو رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: با اضافه شدن این دو رشته تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد واحد گرمسار به ۴۶ رشته افزایش یافت.

وی افزود: با موافقت دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با پیگیری‌های انجام شده و بر اساس ظرفیت‌های آموزشی موجود دو رشته تحصیلی جدید روانشناسی اجتماعی و معماری داخلی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بیان کرد: بر این اساس داوطلبان آزمون سراسری کارشناسی ارشد و داوطلبان ویژه استعداد‌های درخشان واجد شرایط می‌توانند با در نظر گرفتن علایق خود یکی از ۴۶ رشته موجود کارشناسی ارشد را برای ادامه تحصیل انتخاب کند.

چالدره با اشاره به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی شهرستان گرمسار به پایتخت و مراکز مهم صنعتی کشور و وجود قطار شهری ارزان‌قیمت برای تردد در مسیر تهران به گرمسار و بالعکس گفت: این واحد دانشگاهی می‌تواند سرریز دانشجویی جمعیت تهران و شهرستان‌های مجاور را جذب کند و در این مهم تأثیر به سزایی در رشد علمی منطقه خواهد داشت.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان به تحصیل در همه مقاطع می‌توانند برای اخذ مشاوره تحصیلی و کسب راهنمایی بیشتر در روز‌های اداری به دفتر هدایت تحصیلی دانشگاه مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته