دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1403 - 13:26

رئیس جمهور چهاردهم آستین همت را برای خدمتگزاری بالا بزند

رئیس جمهور چهاردهم آستین همت را برای خدمتگزاری بالا بزند
معاون دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس گفت: رئیس جمهور چهاردهم با مشارکت و پشتوانه‌ بالای مردمی برای حل مشکلات کشور در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی آستین همت را برای خدمتگزاری بالا بزند.
کد خبر : 919350

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احسان محمدی‌نژاد معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس که در جمع هیئت رئیسه این دانشگاه برای حضور در پای صندوق‌های رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد قدس بندرعباس حضور یافته بود با بیان اینکه در این برهه زمانی که ایران اسلامی توسط دشمنان رصد می‌شود، حضور و مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که مقام معظم رهبری نیز بار‌ها بر آن اشاره و تأکید کرده است 

 محمدی‌نژاد افزود: اگرچه مشارکت بالا اولویت اول است، اما انتخاب فرد اصلح نیز از مهم‌ترین مسائلی است که باید به عنوان اولویت بعدی به آن اهتمام ویژه ورزیده شود.

وی صحنه انتخابات را یک میدان کارزار با دشمن دانست و بیان کرد همه مردم با هر فکر. اندیشه، اعتقاد و قومیتی باید نظر خود را در سرنوشت کشور مهم بدانند و با حضور و مشارکت پر شور در انتخابات بتوانند نظر و عقیده خود را به منصه ظهور برسانند و ریاست جمهور را با آرای بالا به پاستور بفرستند.

محمدی‌نژاد با دعوت از همه دانشگاهیان برای شرکت در انتخابات گفت: با توجه به گرمای هوا در بندرعباس بهتر است مردم در ابتدای صبح در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند و این مشارکت را به آخر وقت در صف‌های شلوغ و طویل موکول نکنند.

وی ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بتواند با مشارکت و پشتوانه‌ی بالای مردمی، قوی و با اقتدار بیشتر در جهت حل مشکلات کشور در صحنه‌های داخلی و بین المللی آستین همت را برای خدمتگزاری بالا بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته