دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1403 - 12:28

بازدید اعضای شورای نگهبان از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات

بازدید اعضای شورای نگهبان از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات
جمعی از اعضای شورای نگهبان از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بازدید کردند.
کد خبر : 919339

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری  علم و فناوری آنا، پیش از ظهر امروز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳، در جریان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آیت‌الله محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقیه شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، محمد حسن صادقی مقدم، خیراله پروین و غلامرضا مولابیگی از اعضای حقوقدان شورای شورای نگهبان از هیئت مرکزی نظارت انتخابات بازدید کردند. 

در جریان این بازدید اعضای شورای نگهبان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در سراسر کشور قرار گرفتند. 

آیت‌الله محمدرضا مدرسی یزدی در جمع خبرنگاران گفت: به لطف خدا و عنایات امام زمان (عج) و هدایت‌های مقام معظم رهبری این دور انتخابات ریاست جمهوری به خوبی آغاز شده است و با تجربیاتی که برادران ما از انتخابات گذشته در وزارت کشور و شورای نگهبان داشتند، انتخابات با شور و هیجان بیشتر و با حضور فراوان مردم آغاز شده است.

وی افزود: فرآیند انتخابات به صورت روان در جریان است و مردم از انتخابات استقبال بسیار عالی داشتند. به لطف خداوند با امکاناتی که وزارت کشور و شورای نگهبان فراهم کرده‌اند، مجریان وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند و ناظران به خوبی نظارت می‌کنند و حتی نمایندگان داوطلبان ریاست جمهوری در جریان برنامه‌ها هستند. به لطف خدا مردم نیز استقبال بسیار عالی و فراوانی داشتند و امیدواریم که این استقبال در ساعات آینده افزایش پیدا کند و یک انتخابات باشکوه و با عظمت دشمن شکنی محقق شود.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات تاکید کرد: مردم بزرگوار با همت بلندی که داشتند همیشه در مصائب انقلاب و مسائل کشور حاضر می‌شدند، این دفعه نیز ان‌شاءالله با شور و شعور بیشتر حاضر می‌شوند و آبرویی برای جمهوری اسلامی و نظام اسلامی و کشور اسلامی ایران خواهند بود. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته