دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت الاسلام آزادیخواه در گفتگو با آنا؛

فعالیت «تلوبیون» در ایام تبلیغات زمینه ساز افزایش مشارکت در انتخابات است

فعالیت «تلوبیون» در ایام تبلیغات زمینه ساز افزایش مشارکت در انتخابات است
نماینده مجلس دوازدهم معتقد است که فعالیت «تلوبیون» در ایام تبلیغات زمینه ساز افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری است.
کد خبر : 919291

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری امروز (هشتم تیرماه ۱۴۰۳) در حال برگزاری است. در این دوره نیز تنور تبلیغات نامزد‌های انتخابات و اعلام برنامه‌ها و وعده‌های آنان همچون ادوار قبل گرم و پررونق بود و در نتیجه شور و اشتیاق زیادی برای طرفداران آنها شکل گرفت.

در همین راستا، داوطلبان ورود به ساختمان ریاست جمهوری در میدان پاستور، همچون ادوار گذشته از فضا‌ها و ابزار‌های متنوع و متفاوتی برای تبلیغ برنامه‌ها و ارتباط با مخاطبان و رای‌دهندگان استفاده می‌کنند.

امسال سازمان صدا و سیما علاوه براختصاص فضا‌های مختلف برای پخش تبلیغات نامزد‌ها در قالب برنامه‌های گفتگومحور، میزگرد، مستند تبلیغاتی و مناظره با تکیه بر توان زیرساخت‌های خود در فضای مجازی، بستر قابل‌توجهی را نیز در سکوی پخش «تلوبیون» برای این منظور فراهم کرده بود که انجام آن نیز به عهده معاونت فضای مجازی این سازمان قرار گرفته است.

در همین ارتباط، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا عنوان کرد: امسال رسانه ملی کار ارزشمند وفاخری را در بستر فضای مجازی انجام داد که شاید در هیاهوی برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون آن گونه که شایسته و بایسته بود دیده نشد.

این  مبلغ و کارشناس حوزه تبلیغ گفت: البته این گمنام ماندن به معنی عدم استقبال نبود چون تا آنجا که من می‌دانم میزان بازدید از برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در بستر «تلوبیون» بسیار قابل توجه بوده است.

حد ازادیخواه////

وی اظهار کرد: به مصداق آیه شریفه قرآن کریم که می فرماید:«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ» این فضا برانتخاب «قول احسن» در فضای مجازی هم فراهم شد. این درگاه پرمخاطب، فرصت مناسبی برای بیان دیدگاه‌ها فراهم کرد  که هم عمق و نفوذ بالایی داشت و هم این که به نسبت برنامه‌های تلویزیونی از حیث زمان و استفاده از کارشناسان به نامزدها قدرت مانوری بیشتری می‌داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  افزود: خود من به عنوان کارشناس در برخی از این برنامه‌ها که در استودیوهای اختصاصی تولید می‌شد حاضر بودم. خوشبختانه فضای بسیار حرفه‌ای و مناسبی برای تبلیغات نامزدها فراهم شده بود؛ برنامه‌ها چه به صورت زنده و چه به صورت تولیدی به صورت برخط به علاقه مندان ارائه می شد. مخاطبان هم این امکان را داشتند که برنامه‌ها را در هر ساعت از شبانه روز مشاهده کنند. قطعاً این کار ارزشمند در افزایش مشارکت نیز موثر خواهد بود.

لازم به یادآوری است گزارش مشروح آنا از فعالیت معاونت فضای مجازی در ایام تبلیغات انتخابات از اینـجـا و گزارش تصویری نیز از اینجـا قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته