دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1403 - 16:03

شرکت در انتخابات باعث تحکیم پایه‌های نظام اسلامی است

شرکت در انتخابات باعث تحکیم پایه‌های نظام اسلامی است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود شرکت در انتخابات را تحکیم پایه‌ها و اصول نظام اسلامی ایران و در ادامه آن پیشبرد اهداف انقلاب دانست. 
کد خبر : 919257

حسینعلی سمیعی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با تأکید بر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امروز شرکت در انتخابات از هر زمان دیگری بر مردم و به‌ویژه دانشگاهیان لازم بوده و انتخابات پرشور بر استوارتر شدن پایه‌های نظام کمک می‌کند. 

وی با دعوت از همکاران برای شرکت در انتخابات پیش رو افزود: کم کردن و رفع چالش‌های مختلفی که پیش روی ماست با حضور متفکرانه و هدفمند در انتخابات محقق می‌شود و رأی تک تک مردم سرنوشت ساز و مهم است. دشمنان دائمأ بر کوس ناامیدی می‌دمند و یأس را در دل مردم می‌اندازند تا از مشارکت حداکثری که مورد تأکید مقام معظم رهبری است بکاهند؛ اما مردم هوشیار بار دیگر در روز جمعه حماسه می‌آفرینند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود انتخابات ریاست جمهوری را یکی از مهم‌ترین رویداد‌های کشور دانست و بیان کرد: انتخاب آگاهانه در این عرصه مهم و خاص می‌تواند باری از دوش مشکلات ایران بردارد و در صورتی که مشارکت بیشتر باشد دشمنان نیز بیش از پیش مایوس می‌شوند.

سمیعی هم و غم دشمنان را در القای ناکارآمدی نظام در خدمت مردم عنوان کرد و گفت: مردم آگاهانه در همه عرصه‌ها حاضرند و بعد از سال‌ها که از عمر انقلاب می‌گذرد دشمنان باید فهمیده باشند که این حجم از تبلیغات علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی جز ضرر و زیان برای خودشان چیزی به ارمغان نمی‌آورد.

وی با بیان اینکه همه در روز جمعه پای صندوق‌های رای خواهیم رفت، مطرح کرد: با شرکت در انتخابات روح شهیدان انقلاب و امام راحل (ره) شاد خواهد شد و شادی روح شهیدان حتما دستاورد‌های خوبی را با لطف الهی برای ایران اسلامی به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته