دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با آغاز به کار دولت مردمی؛

روزانه ۳ کلاس درس در استان اصفهان افتتاح شده است

روزانه ۳ کلاس درس در استان اصفهان افتتاح شده است
مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین کلنگ‌زنی هم‌زمان هزار کلاس درس خیر ساز استان اصفهان گفت: از شروع دولت مردمی، روزانه سه کلاس درس به کلاس‌های درس استان اضافه شده است که اغلب آن‌ها از طریق خیرین و کمک‌های مردمی ساخته شده است؛ امروز در چهلمین روز شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت و به‌پاس هزار روز خدمت مجاهدانه رئیس‌جمهور شهید، در اقدامی بی‌سابقه هزار کلاس درس در سراسر استان ساخته خواهد شد که ۳۶۰ کلاس آن، در قالب مسئولیت اجتماعی هلدینگ پترو پالایش اصفهان ساخته خواهد شد.
کد خبر : 919231

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان  در آیین کلنگ‌زنی هم‌زمان هزار کلاس درس خیر ساز استان اصفهان اظهار داشت: خداوند سبحان بارها در آیات شریفه قرآن بر تعلیم و تزکیه تأکید فرموده‌اند و برای چنین امر مقدسی، لازم است مکان مناسبی به نام مدرسه وجود داشته باشد.

وی افزود: امروز هفتم تیرماه، سالروز شهادت شهید بهشتی و اربعین شهدای خدمت است که یاد آنان و نیز یاد تمام شهدا و به‌ویژه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان را گرامی می‌داریم.

ابراهیمی اساس و پایه هر تمدن را علم دانست و بیان داشت: توجه به تحصیل در جامعه از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی است که این مسئله، در مبانی دینی ما نیز موردتوجه جدی قرار دارد چنان که نخستین آیات نازل شده بر پیامبران بر مبنای علم‌آموزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: مدرسه است که جامعه را بنیان می‌گذارد و به همین دلیل، دولت سیزدهم اهتمام جدی به آموزش و پرورش بود که می‌توان گفت هیچ رئیس‌جمهوری به این اندازه به آموزش و پرورش توجه نکرد.

وی با تأکید بر بحث مردمی‌سازی، اذعان کرد: از شروع دولت مردمی، روزانه سه کلاس درس به کلاس‌های درس استان اضافه شده است که اغلب آن‌ها از طریق خیرین و کمک‌های مردمی ساخته شده است.

ابراهیمی عنوان کرد: امروز در چهلمین روز شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت و به‌پاس هزار روز خدمت مجاهدانه رئیس‌جمهور شهید، در اقدامی بی‌سابقه هزار کلاس درس در سراسر استان ساخته خواهد شد که ۳۶۰ کلاس آن، در قالب مسئولیت اجتماعی هلدینگ پترو پالایش اصفهان ساخته خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: در راستای تکریم مقام شهدا، نام این مدارس به نام شهدایی که فرزندانشان کارمند پالایشگاه هستند نام‌گذاری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته