دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به‌ پاس ۱۰۰۰ روز خدمت صادقانه شهدای خدمت؛

کلنگ ۱۰۰۰ کلاس درس در استان اصفهان به زمین زده شد

کلنگ ۱۰۰۰ کلاس درس در استان اصفهان به زمین زده شد
وزیر آموزش و پرورش در مراسم کنگ‌زنی کلاس درس، در تماس تلفنی گفت: کلنگ این هزار مدرسه با یاد و نام شهید جمهور و به برکت هزار روز خدمت این شهید عزیز بر زمین زده شد. در ۳ سال با برکت شهید جمهور قریب ۷ هزار مدرسه در کشور ساخته شد که بالغ بر ۶۵ درصد این مدارس در مناطق کم‌تر برخوردار ساخته شده است.
کد خبر : 919227

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین کلنگ‌زنی هم‌زمان هزار کلاس درس خیر ساز استان اصفهان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، استاندار اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در دبستان خیر ساز حاج علی لباف برگزار شد.

۶۰ مدرسه ۶ کلاسه نیز که طی تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و هلدینگ پترو پالایش ساخته خواهد شد نیز جزئی از عملیات احداث ۱۰۰۰ کلاس درس است و هم‌زمان با آغاز این طرح کلنگ‌زنی خواهد شد.

این برنامه به‌صورت متمرکز و نمادین در یکی از مدارس استان آغاز خواهد شد و مراسم کلنگ‌زنی هم‌زمان در نواحی و مناطق ۴۱ گانه اصفهان نیز اجرایی خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در این مراسم در تماس تلفنی گفت: گلنگ این هزار مدرسه با یاد و نام شهید جمهور و به برکت هزار روز خدمت این شهید  عزیز بر زمین زده شد.

در ۳ سال با برکت شهید جمهور قریب ۷ هزار مدرسه در کشور ساخته شد که بالغ بر ۶۵ درصد این مدارس در مناطق کم‌تر برخوردار ساخته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته