دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1403 - 11:17

حفاظت از انقلاب با حضور پرشور در انتخابات

حفاظت از انقلاب با حضور پرشور در انتخابات
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: مردم راه خود را پیدا کرده‌اند و با پایبندی به انقلاب اسلامی و حضور پرشور در انتخابات پیش رو حافظ انقلاب خواهند بود.
کد خبر : 919198

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام عزیزالله عابدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر همزمان با چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان که در دانشگاه آزاداسلامی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: شهدای خدمت دارای پایگاه اجتماعی بین مردم بودند و این ارتباط مردم با شهدای خدمت به دلیل رعایت گفتمان انقلاب اسلامی و ساده زیستی آنها بود.

وی شهید ابراهیم رئیسی را سرباز ولایت و خادم ملت دانست و عنوان کرد: شهید رئیسی با حضور بین مردم تلاش‌های زیادی انجام داد و در بسیاری جهات نیز موفق بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه برقراری عدالت برای مردم آرزوی همه انبیا و امامان معصوم بوده و برای آن تلاش کرده و حتی جان خود را نیز تقدیم کردند، افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز بر پایه همان مکتب ایجاد شده از ابتدای انقلاب تاکنون شهدای زیادی داده‌ایم تا این انقلاب پابرجا بماند. در ۷ تیر سال ۱۳۶۰ شخصیت‌های بزرگی که پایه‌گذاران انقلاب اسلامی بودند به شهادت رسیدند؛ اما انقلاب اسلامی تاکنون حفظ شده؛ چرا که ریشه در مکتب عاشورا دارد.

عابدی ادامه داد: تلاش‌های دشمنان برای لطمه زدن به انقلاب اسلامی همانند پاشیدن خاک بر خورشید است که اثری ندارد این انقلاب هر روز پرآوازه‌تر از گذشته می‌درخشد و گفتمان آن در دنیا منتشر می‌شود. حضور پرشور در انتخابات باعث سربلندی مردم و خشنودی مقام رهبری و دفع فتنه خواهد شد. رهبر انقلاب اسلامی مذاکرات نابرابر مقابل استکبار‌های جهانی را باعث عدم پیشرفت می‌دانند و مقاومت و ظلم ستیزی را گفتمان اصلی انقلاب برمی‌شمارند.

وی توقف گفتمان انقلاب اسلامی و بازگشت به مذاکرات ناموفق گذشته را غیر منطقی دانست و بیان کرد: این مسیر و هزینه‌هایی که داده شده نباید تجدید شود و شهدای خدمت نیز با آن موافق نبودند. مردم راه خود را پیدا کرده‌اند و با پایبندی به انقلاب اسلامی و حضور پرشور در انتخابات پیش رو حافظ انقلاب خواهند بود. با شعار ما می‌توانیم و رعایت گفتمان انقلاب اسلامی می‌توان همانند شهید رئیسی موفق بود و در دل مردم نیز جای داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل خواستار رعایت صداقت بین نامزد‌های ریاست جمهوری شد و مطرح کرد: برخی از افراد در گذشته علیه شهید رئیسی کار می‌کردند؛ اما بعد از شهادت وی خود را مدافع عملکرد وی معرفی کرده و به نوعی خود را به او نزدیک می‌کنند که دور از صداقت است.

ایران قوی با حضور حداکثری مردم در انتخابات

جواد واحدی‌زاده مسؤل کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز به مسله انتخابات ۸تیر اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی عید غدیر امسال، حضور مطلوب وحداکثری را خواستار شدند و معیار‌های انتخاب فرد اصلح را بیان کردند؛ بنابراین باید دراین فرصت باقیمانده هرچه در توان داریم به‌کار گیریم تا هرخانه را به یک ستاد تبلیغاتی تبدیل کنیم، شور وشعور انتخاباتی را افزایش دهیم و معیار‌های فرد اصلح را به آحاد مردم تبین کنیم؛ چراکه حضور حداکثری مردم منجر به یک ایران قوی خواهد شد.

به گزارش آنا، در پایان این مراسم حاضرین با شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و به عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاداسلامی اردبیل پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته